کد خبر 1440282
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کی‌روش به ترکیب دفاعی تیمش دست نمی زند/ سورپرایز کارلوس برای آمریکا کدام بازیکن است؟

شنیده ها حکایت ازآن دارد که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان، قصد ندارد به ترکیب خط دفاع و دروازه بان تیمش دست بزند.

به گزارش مشرق، سایت الکوره عربی در گزارشی نوشته است: "ایران با تکرار سناریوی ۱۹۹۸ مقابل آمریکا می تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاریخ سازی کند.ایران بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس با نتیجه ۶ بر ۲ در بازی دوم مقابل ولز پیروزی بزرگی را کسب کرد. ایران به اولین تیم جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده تا در وقت های اضافه به پیروزی رسید.

شاگردان کارلوس کی روش با این برد بزرگ و دراماتیک خود را برای شگفتی سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده کردند و می توانند با تکرار سناریوی بازی ۱۹۹۸ مقابل آمریکا برای بار در تاریخ می توانند از مرحله گروهی صعود کنند."

برهمین اساس کارلوس کی روش قصد دارد بهترین و مطمئن ترین ترکیب خود را به مصاف تیم ملی آمریکا بفرستد. شاید کی روش مثل دو بازی گذشته سورپرایزی برای تیم حریف و حتی فوتبالدوستان ایرانی در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد اما این تغییرات یا سورپرایز شامل حال خط دفاع تیم ملی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تخلف آمریکا محرز است؛ آیا فیفا برخورد می‌کند؟

بر اساس خبرهای رسیده، سید سین حسینی سنگربان موفق ایران مقابل ولز، پس از کلین شیت در این دیدار گزینه اول کارلوس کی روش برای بازی با آمریکاست؛ خاصه آن که علیرضا بیرانوند نیز هنوز آماده بازی نیست.

رامین رضاییان ستاره دیدار با ولز هم که دیگر جای بحثی باقی نگذاشت که در سمت راست خط دفاعی بهترین است. او مدافع راست ما مقابل آمریکاست که امیدواریم بتواند همچون دیدار با ولز بدرخشد و حتی موفق به گلزنی شود.

زوج مرکز خط دفاع اما بار دیگر با مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی بسته خواهد شد. دو بازیکنی که در دیدار با ولز هماهنگی خوبی نشان داده و نمره قبولی گرفتند.

امیدواریم این دژ محکم برابر تیم آمریکا نیز خوش درخشیده و نه تنها یک کلین شیت دیگر به ثبت برسانند بلکه اسباب پیروزی ایران را نیز فراهم سازند. خدا را چه دیدید؟ شاید یکی از همین مدافعان تیم ملی توانست گل برتری ایران مقابل آمریکا را به ثمر برساند. این خط و این هم نشان!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    2 0
    ان شاالله تاریخ ساز میشیم و میریم برای دور بعد ..
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    تیم آمریکا به شکلی " کپی- پیست" تیم ولز است با دفاعی خشن تر. این تیم در قد و قواره ائی نیست که بخواهد ما را به چالش جدی بکشد. تیمی در حد تیم ازبکستان در اسیا. اگر همان بازی خودمان در مقابل ولز را بدون اشتباه و با تمرکز بالا به نمایش بگذاریم قطعا پیروز میدان هستیم. در ضمن مواظب داور هم باشیم که به طور قطع و یقین به سمت آمریکا غش و ضعف خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس