دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در چهارباغ

فرمانده انتظامی چهارباغ از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کامران چراغی، گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و تهدید شهروندان به قتل، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چهارباغ ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی از مخفی شدن متهم در یک باغ در شهرستان ساوجبلاغ مطلع شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارباغ با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، گفت: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    12 1
    همه ملت خواهان اعدام اراذل و اوباش مسلح ضارب و سارق می باشند . همچنین برای بقیه شان حبس با "اعمال شاقه" وضع کنید . زندان اصلا نباید جای راحتی برای اینان باشد . باید کاری کنید که از زندانی شدن وحشت داشته باشند .
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      عععه اینا که نخبه های براندازا هستن
    • ایران IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 1
      از جانب همه مردم نظر ندید لطفا
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    تا پیش از اغتشاشات اخیر، اینگونه می نمود که رفتار های هنجارشکنانه، تهدید، تخریب ، زخم زدن و... و کشتن توسط این افراد برآمده از خوی گردن کلفتی و گردنکشی آنان است لیکن از این پس نخستین گزینه تحلیل همه ی حرکات اینان را چه درحال و چه آینده باید اقدام های آشوبگرانه و برانداز برشمرد، مگر آنکه خلافش ثابت شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس