کد خبر 1408482
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
ضارب پلیس سپیدان به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان گفت: فردی که روز گذشته یکی از اعضای نیروی انتظامی را مجروح کرده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد فداکار دوشنبه افزود: در اجرای دستور مرجع قضائی مبنی بر حضور فردی از اراذل و اوباش با اتهاماتی از جمله ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ... در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: ماموران پس از ورود به مخفیگاه متهم، لحظه‌ای که قصد دستگیری آن را داشتند ناگهان وی با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله و یکی از کارکنان انتظامی را از ناحیه دست مجروح کرد.

فداکار با بیان اینکه ماموران باز هم وی را دعوت به آرامش کردند ولی نامبرده هیچ اعتنایی به هشدارهای پلیس نکرد و مجددا به مامورین حمله‌ور ‌شد،گفت: کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح فرد اراذل و اوباش را از ناحیه پا مجروح و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر دو مجروح به بیمارستان اعزام و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق این اراذل و اوباش جرایمی از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه، اخاذی، شرارت و ... به چشم می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه افراد سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    خدا وکیلی یه امار از جانبازان و شهدای نیروی انتظامی در ۶ ماهه امسال رو منتشر کنید.مسیولین کجایید؟دارید چکار میکنید شما؟اینها هم کار دشمن اخه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس