کد خبر 1439946
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
بارش باران و وزش باد در تهران | کاهش دما از ۶ آذر

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و همچنین کاهش دما از فردا (۶ آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا اوایل صبح فردا (۵ تا ۶ آذر) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات بارش پراکنده باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال غربی بارش برف و باران و پدیده مه مورد انتظار است.در بیشتر مناطق استان و در بعضی ساعات فردا وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۸ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نقاط پرتردد شهری باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از فردا تا چهارشنبه (۶ تا ۹ آذر) روند کاهش تدریجی بیشینه دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ آذر ) قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۷ آذر ) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس