کد خبر 1439844
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
بهروز سلطانی: مقابل ولز بی‌نقص بودیم/ آمریکا را راحت شکست می‌دهیم

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ملی مقابل ولز بی‌نقص بازی کردند و ستاره‌های این تیم را از کار انداختند.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی پس از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل ولز اظهار کرد: ما بازی بدی با انگلیس انجام داده بودیم و واقعا نگران شده بودیم. اکثر بازیکنان ولز هم در انگلیس بازی می‌کنند و همین مساله باعث نگرانی همه می‌شد اما به نظرم بازیکنان ما به خودشان آمدند و بسیار بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. آن چیزی که در توان‌شان بود را در زمین ارائه دادند و به نظر من می‌توانستند ۴ تا ۵ گل در این دیدار به ثمر برسانند. لذت فوتبال همین است که باور نمی‌کنید و فکرش را نمی‌کنید می‌توانستید گل‌های بیش‌تری هم به ولز بزنید. بازی بسیار زیبایی بود و توانستیم امیدواری بیش‌تری برای صعود به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید:

اتفاقی عجیب برای گرت بیل مقابل ایران

او ادامه داد: روزبه چشمی بازی قبل خیلی بد بود اما در این دیدار گل زیبایی را به ثمر رساند. ما نباید تیم را تخریب کنید و در هر صورت باید به تشویق تیم بپردازیم. در بازی قبل حسینی روی گل‌ها مقصر نبود و هر دروازه‌بانی در دروازه بود، گل می‌خورد اما دیدید حسینی امروز چقدر خوب بازی کرد. یکی از عوامل پیروزی ما حسینی بود. همیشه دروازه‌بان تاثیر بسیار زیادی در پیروزی دارد. به جز یکی دو اشتباه کوچک، مقابل ولز در خط دفاع، هافبک و حمله هم بی نقص بودیم. حسینی در این بازی بهترین بازیکن ما بود و بعد از آن طارمی، حاج صفی و رضاییان را می‌توانم نام ببرم.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: رامین رضاییان هم یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش را ثبت کرد و این روز را فراموش نمی‌کند. ایران ۹۰ دقیقه بدون اشتباه و به نحو احسن بازی کرد. همه ما از این بازی لذت بردیم و مردم از این پیروزی‌ها خوشحال می‌شوند. این شادی به مردم تزریق شده است و از این بابت من هم بسیار خوشحالم.

او درباره بازی ایران و آمریکا گفت: اگر با سیستم بازی امروز مقابل آمریکا به میدان برویم، نتیجه می‌گیریم. ولز و آمریکا به تساوی رسیدند و باتوجه به این مساله باید بگویم آمریکا را راحت شکست می‌دهیم. ما مقابل ستارگان ولز عالی بازی کردیم و رمزی و گرت بیل در زمین بی‌اثر شده بودند. ایرانی‌ها بسیار خوب بازیکنان ولز را از کار انداخته بودند و ما هم لذت بردیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    نه دیگه انقدر هم راحت. ورای بحث های ملی اگر بر اساس فنی نگاه کنیم امریکا تیم خیلی بهتری از ولز هست. توی بازی رودر رو هم امریکا برتری محسوسی نسبت به ولز داشت. اما ما همیشه به تیم ملیمون ایمان داریم و امیدواریم با یه برد شیرین اونم توی روز هشتم آذر که یادآور حماسه صعود تاریخی در ملبورن هست به مرحله بعدی سعود کنیم و دوباره شاهد شادی مردم باشیم. انشا الله که هشتم آذر ماه مثل 25 سال قبل دوباره برامون خوش یمن باشه.
  • علیرضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 11
    اتفاقا ولز هم در مورد ایران همچین حرفی میزد آمریکا همیشه تیم خوبی بوده اکثرا بازیکنانش تو تیم های مطرح اروپایی هستند کلا ورزش آمریکا از دنیا خیلی سرتر هستش
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      6 0
      مرگ برآمریکا
  • ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 11
    به امید باخت
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      3 0
      مرگ بر تو وآمریکا.وطن فروش
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    9 1
    راحت؟ منطقی باش برادر. برای برد باید تلاش کرد. تلاش زیاد
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    4 2
    الحمد لله که جهانبخش دیگر نیست.۳۵۷۲۴
    • موریس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      2 0
      من نمیدونم این جهانبخش با این بازی های پراشتباهش برای چی باید تیم ملی باشه!قدوس بازی نکنه،نورافکن دعوت نشه
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    6 0
    ضمن عرض تبریک ، مغرور نشویم و ضمن حفظ اتحاد تیمی ، آخرین گام اولین اولین موفقیت را محکم و استوار برداریم . انشاالله . به امید پیروزی و سعود به مرحله بعد و ادامه تا آن شادی برای همه مردم ایران .
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    5 1
    بگو انشاء الله
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    1 0
    نباید انتظارات را بالا برد تا خدای ناکرده در صورت باخت به آمریکا مردم از نظر روحی بهم نریزند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 0
    دفعه قبل هم گفتید انگلیس از اون دو تا اسون تره خدا رحم کنه ما فقط شما رو ساکت کنیم می بریم اعتماد به نفس کاذب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس