کد خبر 1439051
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
گردوخاک سانتوس علیه CR7؛ «درباره پرتغال حرف می‌زنیم نه تیم ملی رونالدو»

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: پرتغال آماده است و جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر، ما را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. برای دیدار با غنا درباره تیم ملی پرتغال صحبت می‌کنیم، نه تیم ملی رونالدو!

به گزارش مشرق، فرناندو سانتوس در نشست خبری پیش از دیدار برابر غنا، اظهار داشت: حواس تیم ملی پرتغال با ماجرای جدایی سخت کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد پرت نمی‌شود. موضوعی که در هیچ لحظه‌ای مطرح نشده و روی تیم اثر نمی‌گذارد. پرتغال آماده است.

وی افزود: باید به اولین بازی فکر کنیم. ما دیگران را شگفت‌زده و بسیار متفاوت بازی می‌کنیم. تیم ما بسیار قدرتمند است و همه بازیکنان در رویدادهای بزگی بازی کردند و تکنیکی هستند.

وی درباره رونالدو گفت: مکالمه‌های متفاوتی داشتیم و نمی‌توانیم بگوییم که تنها یک اسطوره وجود دارد. یک هدف داریم و می‌خواهیم هیجان و شادی برای مردم پرتغال بیاوریم. قابل پیش‌بینی نیستیم و این قابلیت را داریم تا به خوبی بازی را سازماندهی کنیم. نمی‌خواهیم اشتباهات احمقانه را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال عنوان کرد: تیم‌های آفریقای غیرقابل پیش‌بینی و با استعداد هستند. می‌توانیم ببینیم که عربستان چگونه آرژانتین را شکست داد و فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. جاه‌طلب هستم و می‌گویم که جام را می‌بریم. باور داریم که می‌توانیم عالی بجنگیم و بهترین خود را به نمایش بگذاریم.

در ادامه این نشست برونو فرناندز، ستاره جوان پرتغال نیز اظهار داشت: درباره حواشی ایجاد شده درباره رونالدو، احساس ناراحتی نمی‌کنم و مجبور نیستم طرفی را انتخاب کنم. بازی با رونالدو یک امتیاز است. می‌دانیم که هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. کریس و من و همه ما روی جام جهانی تمرکز کردیم و می‌دانیم چقدر مهم است تا به قهرمانی برسیم. بازیکنان از نظر بدنی خیلی آماده هستند.

وی اضافه کرد: با رونالدو در تیم ملی و باشگاه بازی کردیم و کریستیانو همیشه برایم قابل احترام و بازی با او برایم یک رویا بود و او را می‌پرستیدم. کریستیانو تصمیم متفاوتی برای زندگی خود گرفته و باید به آن احترام بگذاریم. می‌دانیم که این تصمیم برای او سخت بود. کریس قابلیت‌های بسیار و حس شوخ‌طبعی بالایی دارد و می‌تواند در هر لحظه‌ای بخندد. می‌دانم که مصاحبه‌هایش هیچ تاثیری در تیم ملی ندارد.

دیدار تیم ملی پرتغال و غنا فردا(پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. در این گروه تیم‌های کره جنوبی و اروگوئه نیز حضور دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    0 0
    زارررت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس