کد خبر 1438899
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

حتی باورش هم برایم سخت بود، دربی که دائم با صدای نا به هنجارش آرامشم را سلب می کرد، مسیری از ثروت را به روی من باز کند.همیشه از وضع مالی پایینی که داشتیم می نالیدم و مقصر را هرکسی جز خود میدانستم. روزی در تلویزیون شخص موفقی را دیدم که با او راجع به مسیر موفقیتش مصاحبه می کردند. اون کلیت ثروتمند شدنش را مدیون تجارت بود اما اینکه کدام مسیر را باید در تجارت پیش گرفت را در بررسی نیازهای اساسی مردم بیان کرد. آن لحظه نگاهی به درب خراب اتاقم انداختم که با وزش باد، باز و بسته میشد و صدای قیژ قیژ آن آرامشم را بر هم میزد.اکنون در خانه ای مملو از درب های چوبی با کیفیت زندگی میکنم و کانتینرهای تجاری زیادی از همین درب ها را نیز به اقصی نقاط جهان ارسال می نمایم.

درب چوب ضد آب

درب چوب ضد آب گزینه‌ ی مناسبی برای استفاده در مکانهایی مانند سرویسهای بهداشتی می باشد که این درب ها بهترین مقاومت را از خود در برابر رطوبت نشان می دهند. برای آنکه یک درب از مقاومت و ماندگاری کافی برخوردار باشد، حتماً باید از نوع دربهای ضد آب باشد، به خصوص اگر آنها را برای اماکنی مانند دستشوییها و یا سرویسهای بهداشتی لازم داشته باشید حتماً باید به این ویژگی توجه کافی شود. حتی دربهای ضد آب چوبی نیز از نظر کیفی با یکدیگر متفاوت می باشند و از این رو خرید آنها باید از طریق مراکز معتبر و با داشتن آگاهیهای قبلی انجام پذیرد

قیژ قیژ درب چوبی اتاقم، ندای دعوت من به ثروت بود

درب چوب گردو

درب چوب گردو اغلب در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد. چوب گردو بسیار بادوام است ، به ویژه از نظر مقاومت در برابر پوسیدگی و سایر خرابی ها. این نوع چوب از ثبات و استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار است. با این حال ، مانند بیشتر درهای چوبی ،

این چوب به صورت طبیعی بسیار براق و جذب کننده است و زمانی که این چوب را رنگ می کنید دیگر به آن فرم ایده آل خود میرسد.

درخت گردو یک گونه چوبی در معرض خطر یا تهدید نیست. با این حال ، صاحبان خانه هایی که نگران تأثیرات زیست محیطی خانه خود هستند دیگر نگران این موضوع نباشند.

قیژ قیژ درب چوبی اتاقم، ندای دعوت من به ثروت بود

درب چوبی

امروزه برای زیباتر شدن خانه و داشتن دکوراسیون شیک از درب چوبی برای اتاق خواب استفاده می کنند که دربهای چوبی تنوع زیادی دارند و همچنین می توان از مدل شیشیه خور به کار برد که بسیار مناسب اتاق خواب بوده و جلوه ای زیبا دارد. دربهای چوبی دارای تنوع بسیار و جنس، طرح و رنگهای زیبا و مختلفی می باشند که مناسب هر خانه ای هستند و بستگی به نوع سلیقه و علاقه شما دارد که چه نوع طرح و جنسی را انتخاب کنید که باعث زیبایی اتاق و خانه شما شود. این دربها با انواع چوب مثل گردو، بلوط، گیلاس، کاج، افرا و چوبهای دیگر ساخته می شوند که هرکدام زیبایی منحصر به فرد و ویژگی خاصی دارند و براساس نوع کیفیت، مقاومت و کاربردشان انتخاب می شوند.

قیژ قیژ درب چوبی اتاقم، ندای دعوت من به ثروت بود

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس