کد خبر 1438471
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

برای رسیدن به موفقیتی کافی است اراده کنید تا به خواسته خود برسید، اگر می خواهید فردی پولدار شوید همین حالا اراده کنید و عزم خود را جزم کنید و فعالیت جدید خود را در حوزه برنج آغاز کنید تا از این طریق به پول برسید، در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نوع برنج محبوب را به شما معرفی کنیم.

برنج

برای اینکه بتوانید از بهترین محصولات برنج شمال محلی با قیمت مناسب بهره ببرید، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات کامفیروز شیراز از معتبرترین مراکز فروش می باشد.

گیاهان برنج توانایی این را دارند که با استفاده از کودهای شیمیایی از خود در برابر حملات آفات محافظت کنند.

بعضی مواد شیمیایی مصنوعی وجود دارند که مانند علف کش، باعث افزایش تولید برخی از مواد شیمیایی دفاعی در گیاه شده و همین عامل باعث بالارفتن مقاومت گیاه می شود و بالا رفتن مقامت باعث افزایش محصول می شود.

کافی است اراده کنید تا به پول برسید

برنج طارم

جالب است که بدانید بعضی از مواد شیمیایی دیگر مانند انواع حشره کش ایمیداکلوپرید، می توانند تغییراتی را در میزان مقاومت برنج طارم داشته باشد که باعث می شود گیاه در برابر حملات انواع آفات ضعیفتر شده و زودتر آسیب ببیند.

تعداد زیادی از کشاورزان برای جلوگیری از آفت زدن محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می کنند.

این آفت کشهای طبیعی از برگهای بعضی گیاهان به دست می آید که نحوه استفاده متفاوتی در زمینهای کساورزی دارد. بعضی از کشاورزان برای زمینهای برنج مرتفع در کامبوج پس از کاشت بذرها برگهای خرد شده بوته تلخ (Chromolaena odorata) را روی سطح مزارع پخش می کنند.

این کار باعث می شود قدرت خاک بالا رود و بتواند رطوبت را حفظ کند و در نتیجه جوانه زنی نیز سریعتر انجام می شود.

کافی است اراده کنید تا به پول برسید

برنج هاشمی

تحقیقات نشان داده است که این برگها یک کود طبیعی بوده و باعث جلوگیری رشد علفهای هرز می شود و در مقابل حشرات مقاومت برنج هاشمی را بالا می برد.

در آزمایشاتی که انجام شده است در میان انواع برنجها، تفاوتهای زیادی در بین آنها در برابر آسیب دیدن مقابل آفتها دیده شده است و هر کدام از آنها دارای مقاومتهای مختلفی بوده اند.

به همین دلیل است که برای شرایط نامناسب که وجود آفتها و حشرات در آن مناطق زیاد می باشد باید از بذرهای مناسب استفاده کرد.

انواع برنجها دارای تواناییهای ژنتیکی مختلف بوده که هر کدام از گونه‌های برنج چمپا برای مقاومت در برابر حملات آفات دارای درجات مقاومت گوناگون می باشند.

همه این محصولات با داشتن شرایط گوناگون کاشت و برداشت باعث تعیین قیمت برنجها می شوند که در ادامه به آن می پردازیم پس همراه ما باشید.

کافی است اراده کنید تا به پول برسید

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس