کد خبر 1438174
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
تجهیزات و لوازم کوکتل مولوتوف در ساری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف تجهیزات و لوازم کوکتل مولوتوف از عاملان ایجاد ناامنی برای شهروندان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت :ماموران انتظامی پاسگاه شهدای شمال تجن شهرستان ساری با اشراف اطلاعاتی، افرادی که در امر تهیه مواد اتش‌زا علیه مأموران انتظامی و آتش زدن بانک و اماکن دولتی فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، ۲ نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی سواری لیفان تعدادی از تجهیزات و لوازم مربوط به ساخت کوکتل مولوتوف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اعتراف متهمان به ساخت کوکتل مولوتوف جهت استفاده در اغتشاشات و فراخوان های آتی خبر داد.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۹۸ تن چوب جنگلی و انواع کالاهای قاچاق در مازندران

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف ۱۹۸ تن چوب جنگلی و انواع کالای قاچاق توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

بنابر این گزارش سرهنگ سید محسن جعفری گفت: ماموران انتظامی کوپ های استان ( کلانتری و پاسگاه ها ) در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، ۱۳۵ قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران افزود: ماموران انتظامی موفق شدند ،۱۹۸ هزار و ۸۶۵ کیلوگرم چوب های جنگلی، ۲۰تن برنج، ۷تن و۲۰۰گیلوگرم آرد،۶ تن و ۱۰۰ کیلوگرم فراورده های گوشتی، ۲۳۰۰ لیتر سوخت و یک تن مواد معدنی طبیعی و دو عدد اشیا تاریخی قاچاق کشف کنند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه قاچاق کالا تاثیرات مخرب سنگینی بر اقتصاد کشور دارد و موجب ناامنی در عرصه اقتصادی می شود ، خاطر نشان کرد : پلیس با حضور فعال در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان را نخواهد داد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس