کد خبر 1437233
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
کیهان

گفت: حیوونکی نفتالی بنت بدجوری پته اسرائیل را روی آب ‌انداخته است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی خطاب به اغتشاشگران اجاره‌ای توئیت زده و نوشته «‌مردم اسرائیل پشتیبان شما هستند. امیدوارم به تهران آزاد سفر کنم‌»!

گفتم: از کی تا به حال اشغالگران فلسطین که با قتل‌عام و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین سرزمین آنها را غصب کرده‌اند «مردم اسرائیل»! شده‌اند؟!

گفت: حمایت اسرائیل از اغتشاشگران و تروریست‌های اجاره‌ای که نیازی به توئیت ندارد، ننه قمر هم می‌داند رژیم صهیونیستی پشت صحنه داعش و داعشی‌هاست.

گفتم: ولی اسرائیل با این اعتراف صریح زمان انتقام سخت از صهیونیست‌ها را جلو ‌انداخته و باید منتظر روزهای خونین اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی باشد!

گفت: حیوونکی نفتالی بنت بدجوری پته اسرائیل را روی آب ‌انداخته است!

گفتم: یارو نیاز به دستشویی داشت، هرچه گشت جای خلوتی پیدا نکرد. وارد ساختمانی شده و در یک جای تاریک مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نورافکن روشن شد! حالا نگو که حیوون زبون‌بسته روی سن تئاتر رفته بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 0
    اصلا نیازی نیست ایشون زحمت بکشند و به تهران بیایند ما در کشور فلسطین خدمت ایشان میرسیم!
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    نمیخواد خودت را معرفیوازدخالتها وجنایتهایت بگویی وبه ایران بیایی ماباوجود اصلاح طلبان که سرمایه شما هستند هم حضور شما وهم دخالت وهم خیانت شما را هرروز با پوست وگوشت حس میکنیم وبه شما بابت این خدمتگذاران فداکار تبریک میگوییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس