کد خبر 1436710
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
دستگیری سرشبکه اغتشاشات دانشگاه آزاد اسلامشهر/ دو نفر از عوامل تهدید کسبه بازداشت شدند

بنا به اعلام یک منبع آگاه، دو نفر از عوامل تهدید کسبه و دعوت به اعتصاب در اسلامشهر همچنین سرشبکه کانال تلگرامی اغتشاشات دانشگاه آزاد اسلامشهر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از یک منبع آگاه، دو نفر از افرادی که در محلات اسلامشهر با ایجاد رعب و وحشت تلاش داشتند کسبه را مجبور به اعتصاب کنند و مغازه داران را تهدید می کردند که در صورت نبستن مغازه ها، واحدهای صنفی آنان را به آتش می کشند، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه اسلامشهر شناسایی و بازداشت شدند.

این منبع آگاه ادامه داد: همچنین در روزهای گذشته سرشبکه کانال تلگرامی که حوادث و اغتشاشات دانشگاه اسلامشهر را سازماندهی و هدایت می کرد با اقدامات سایبری و اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: از جمله اقدامات ضدامنیتی این کانال تلگرامی، دعوت به آشوب و اغتشاش و تهدید افراد و مکانهای نظامی و امنیتی بوده است که کلیه مرتبطین با این کانال و مدیر آن که در اقدامات ضد امنیتی مشارکت داشتند، شناسایی شده و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

دستگیری لیدر میدانی آشوب در اسلامشهر

این منبع آگاه گفت: شب گذشته نیز یک نفر از لیدرهای میدانی در محله باغ فیض که همراه گروهی از زنان قصد ایجاد آشوب و درگیری در این محله را داشت با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه اسلامشهر قبل از انجام هر کاری دستگیر شد.

لازم به ذکر است نهادهای امنیتی با هرگونه تلاش برای برهم زدن امنیت عمومی و روانی جامعه به شدت برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 0
    چه فایده فردا با قرار ضمانت آزادمی شوند باید این حیواناتو درندگان وحشی اعدام کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس