فرمانده سپاه: عاملان هتک حرمت به تصویر سردار سلیمانی در مراغه دستگیر شدند

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: افراد هتاک به بنرهای مزین به تصویر رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در سایه اشراف اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: طی روزهای گذشته افرادی با گستاخی به ساحت رهبر معظم انقلاب و سردار سرافراز اسلام نسبت به آتش زدن بنر مزین به تصاویر این عزیزان و انعکاس آن در شبکه‌های بیگانه اقدام کرده بودند که باعث انزجار و ناراحتی مردم شهیدپرور مراغه شده بود.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه‌روزی، عوامل این اقدام زشت و ذلیلانه را شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران و بسیجیان سلحشور کمترین جسارتی را به ساحت رهبر عزیزتر از جان و انقلاب عزیزمان بر نمی‌تابند، خاطرنشان کرد: جوانانی که فریب خورده‌اند باید مسیر خود را از عوامل جنایتکار و آشوب‌گر جدا کرده و نسبت خود را با مردم و امنیت کشور تعریف کنند؛ البته هر کسی که قصد برهم زدن نظم و آرامش جامعه و تخریب اموال عمومی را داشته باشد، قطعا با او برخورد می‌شود که در این خصوص توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری عوامل آشوب‌گر بالاست.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های شبکه ایجاد آشوب و ناامنی در مراغه خبر داد و اظهار داشت: با هوشیاری و بیداری کامل نیروهای امنیتی شهرستان در حوادث اخیر، جو آرامی در شهرستان حاکم بوده است و سرشاخه‌های اصلی که به دنبال ایجاد تجمع‌های محدود چندنفری در برخی میادین شهر بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری افرادی که اقدام به شعارنویسی کرده بودند، افزود: با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه تعدادی از افرادی که به شعارنویسی اقدام کرده بودند و عمدتا تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته داشتند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

مراغه طی ماه‌های اخیر در سایه اشرافیت اطلاعاتی و تدبیر نیروهای انتظامی، بسیجی و امنیتی، تجمعی را شاهد نبوده و تحرک اغتشاشاگران در حد شعارنویسی باقی مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    27 1
    ماشاله، این اوباش رو فقط باید اعدام کرد
    • هاشمی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      5 1
      سردار خسته نباشید ولی این وحوش را آزاد میکردید بهتر بود حالا قضات اونها را آزاد میکنند
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 21
    یعنی عکس پاره کردن جرمه؟
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      نمی فهمی یا نمی خواهی بفهمی گوساله اگر یگک چاقو کش تو را تکه تکه کرد گوشت تقسیم کرده مگر جرمه!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    6 1
    حرومزادهها شیطون دست از کسی،از دنیا میره میکشه
  • علی افصحی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    آفرین بر امنیت افرینان سرتاسر ایران اسلامی اسلامی و مراغه شهر دین و دانش. تمثال مبارک امام خامنه ای و سرباز ولایت شهید سلیمانی نماد نابودی استکبار اند. ارج نهادن به آن ها،احترام به همه ارزش هاست. حافظان امنیت مراغه جهادتان مقبول الله. آشوب اراذل دز هیچ نقطه ای از ایران اسلامی بر اساس برنامه های تنظیم شده توسط آمریکا ، انگلیس خبیث، فرانسه ، رژیم موقت صهیونیستی، عربستان سقوطی با همه داشته هایشان که بابا جنون حاد، به میدان زدند ، پیش نرفته و با پوز به دیواز خورده اند. بله چند نفر در نقطه ای سطل آشغالی را کبریت بزنند این هدف استکبار نبوده همه استکبار دیکتاتور برای سرنگونی، لشکر منفگی ها را راه ادنداخته بود اما همه سر بگونی شدند.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    فریب نخوردن. بی بندوبارن. یعنی بی بندو بار بالا اومدن مشکل از تربیت خانوادگیه
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    فقط دستگیری مهم نیست نمی دانید با اینها چکار کنید آن مهم است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس