کد خبر 1436384
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
کشف ۶ قبضه سلاح جنگی در شهرستان هویزه

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه از دستگیری عامل دپوی سلاح و مهمات جنگی در شهرستان هویزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی تقدسی خو با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و مقابله با قاچاقچیان و فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس این فرماندهی با همکاری پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه نگهداری سلاح و مهمات مطلع شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه عنوان داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند ۶ نفره سارقان اماکن دولتی در "دشت آزادگان"

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با اشاره به انهدام باند ۶ نفره سارقان اماکن دولتی با پنج فقره سرقت در این شهرستان ، اظهار داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در دشت آزادگان و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود : ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی ۶ نفر از اعضای باند سارقان اماکن دولتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه ومنسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس، به پنج فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ مراونه در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس