کد خبر 1436033
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
اشتباهات سریالی اروپایی ها در خصوص لیست ایران/ «منجنیق» و «پدیده » جا ماندند!

رسانه های خارجی در خصوص لیست تیم ملی ایران پیش بینی های عجیبی انجام داده بودند.

به گزارش مشرق، با اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر، تکلیف همه گمانه‌زنی‌های قبلی هم مشخص شد. از آن جمله است برخی از گزارش‌هایی که رسانه‌های اروپایی منتشر کردند و از همان ابتدا هم عجیب بودن برخی از آنها توی ذوق می‌زد. شاید شگفت‌انگیزترین گزارشی که در طول این مدت منتشر شد، به مطلب نشریه سان انگلیس در مورد اسلحه پنهان کی‌روش برمی‌‎گشت؛  لقبی  که  این رسانه به نادر محمدی، اوت‌انداز مشهور لیگ برتر داد، آن هم درحالی‌که این بازیکن حتی سابقه یک‌بار دعوت به اردوی تیم ملی را هم نداشت!

نهایتا هم مطابق انتظار اثری از آقای محمدی یا به قول برخی کاربران فضای مجازی «منجنیق» در لیست تیم ملی نبود. بعد از آن اما نوبت به یک سایت انگلیسی به نام HITC رسید که به معرفی ۵بازیکن خطرناک تیم ملی در جام‌جهانی۲۰۲۲ بپردازد.

آنها اسم‌اللهیار صیادمنش را هم در این فهرست قرار داده بودند که شاید به‌خودی خود چندان عجیب نبود، اما نکته اینجاست که در زمان انتشار همین گزارش هم صیادمنش با مصدومیت مواجه بود و می‌گفتند به جام‌جهانی نخواهد رسید. نهایتا هم ساکرنت از امید نورافکن به‌عنوان یکی از ۵ پدیده احتمالی قاره آسیا در جام‌جهانی نام برد که امید هم از سوی کی‌روش خط خورد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    این اروپاییان خیلی بحساب خودشون حریف هستن این اسم بازیکنان رااعلام میکنن ک یجورایی غیرمستقیم رو تصمیم مربیان درانتخاب اثربزارن واین بازیکنان دست پایینتررابیارن تیم ملی. وقتی تورسانه هااسم یه بازیکنی پخش بشه تاثیرداره روافکارمربیان.. بهرحال این غربی ها هیچوقت خیرخواه ایران نبودن ونیستن این اسمهارا اوردن برای تیممون ضعیفتربشه.. مگه میشه بااینهمه رسانه واطلاعات مثلاندونن صیادمنش مصدومه وفلان بازیکن حتی یبارم دعوت نشده اردوی تیم ملی. یقینااونا یی انتخاب میشن ک دعوت بشن لااقل به یکی ازاردوها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس