دیدار ۹۰ دقیقه ای رئیس جمهور با تیم ملی فوتبال

مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری نوشت: رئیس جمهور خواستند سلام ایشان را به لژیونرها که از باشگاه‌هایشان مستقیم به قطر رفته اند هم برسانند.

به گزارش مشرق، محمد مهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود با اشاره به دیدار امروز رئیس جمهور و ملی پوشان فوتبال کشورمان نوشت: دکتر رئیسی ۹۰ دقیقه میزبان تیم ملی فوتبال بودند و گفتند با تلاش‌های شما و روحیه بالایی که دارید قطعاً در میادین ۹۰ دقیقه‌ای جام جهانی قطر هم دل مردم را شاد خواهید کرد.

وی افزود: رئیس جمهور خواستند سلام ایشان را به لژیونرها که از باشگاه‌هایشان مستقیم به قطر رفته‌اند هم برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 12
    این چنین دیدارها باعث پررو شدن توپ بازها می شود بعد از توهین بی شرمانه توپ بازها به سرود ایران این کار از ایت الله رئیسی بعید بودآنها لیاقت این همه محبت را ندارند
  • علی افصحی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    9 10
    ظریف کاری بی نظیر جناب رئیسی را گرفتید ؛دیدار باتیم ملی در نوددقیقه! این هوشمندی رئیس جمهورمردمی وانقلابی ماست. این هم از تیم ملی فوتبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز که به رغم تلاش هاش های ضدانقلاب بی وطن و بی خیثیت عازم جام جهانی شد. درواقع تیم ملی فوتبال ایران اسلامی درقدم اول شانزده برهیچ ضدانقلاب اجق وجق باشانزده پارچه "آلابولا "که به آنها پرچم !!من دآوردی هم می گفتند را برد. تنها تیم ایران بود که پیش از آغاز مسابقات کار خود را با پیروزی شروع کرد.
  • مهدی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 11
    رییس جمهور ارزش و شخصیت خودش را با این دیدار پایین آورد، بغیر تعدادی اندک بقیه این فوتبالیست ها افرادی بی ارزش و سطح پایین و بی وطن هستند که خائن بودنشان را بوسیله استوری ها و نظرات دشمن شاد کن خود فریاد زدند و لیاقت اینکه نماینده مردم ایران باشند را ندارند
  • ... IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    2 0
    ولی خداییش اگه نتیجه قابل قبولی نگرفتن از بودجه شون کم کنید و جریمشون کنین بدین والیبال نشسته های باغیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس