ورمرزیار: خط خوردن نورافکن اتفاق عجیبی بود/ تصمیم‌های کی‌روش خاص است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: خط خوردن «امید نورافکن» برای حضور در جام جهانی برای من عجیب بود ولی سرمربی تیم ملی نفرات را براساس تجربه و شناخت معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، صادق ورمرزیار اظهار کرد: ترکیب تیم ملی را می‌شد از قبل پیش‌بینی کرد ولی در درون دروازه انتخاب چهار دروازه‌بان بیشتر پر کردن لیست بود چرا که سرمربی تیم ملی می‌توانست از سه گزینه بهتر بهره ببرد.

وی با اشاره به فهرست ۲۵ نفره تیم ملی در جام جهانی توضیح داد: کی‌روش همیشه خاص بوده و تصمیماتش نیز خاص‌تر. تنها جای تعجب در فهرست تیم ملی خط خوردن امید نورافکن بود. با توجه به بازی‌های خوب این بازیکن در ترکیب تیم ملی و باشگاهش این موضوع برای من جای سوال داشت. در لیست تیم ملی، خط خورده‌های زیادی هستند که می‌توانست از توانایی صالح حردانی و محمد محبی در زمین بهتر بهره ببرد.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص حریفان تیم ملی در جام جهانی توضیح داد: تیم‌های آمریکا، ولز و انگلیس با توجه به مهره‌های زیاد کار را برای ما سخت می‌کنند اینکه از قبل خود را صعودکرده از گروه بدانیم اشتباه بوده و کار را برای ما سخت می‌کند. با انگیزه و تلاش می‌توانیم در مقابل این تیم‌ها قرار گیریم و ‌می‌توان صعود کنیم.

ورمرزیار در خصوص شرایط گلزنی نیز گفت: معرفی سه فوروارد برای تیم ملی خوب بود. سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به طور قطع با تجربه و توانمندی خود ‌می‌توانند تاثیر بسزایی در خط حمله تیم ملی داشته باشند. در پست دفاع  انتخاب پورعلی گنجی با توجه به قدرت سرزنی در توپ‌های هوایی توان تیم ملی در خط دفاعی بالاتر می‌رود.  

پیشکسوت تیم ملی فوتبال تاکید کرد: در خط دفاع چندین نفر شاخص انتخاب شده‌اند که خود کی‌روش استاد آن است و برای آن توضیح خواهد داد. در فاز هافبک دفاعی بودن نوراللهی، عزت اللهی و چشمی می‌تواند فضاها را در این محدوده بسته نگه دارد. در خط هافبک سامان قدوس نیز توانایی رو به جلو را خواهد داشت که می‌تواند فضاسازی لازم را برای مهاجمان فراهم کند.

وی در خصوص اینکه شانس صعود تیم ملی را از گروه خود به مرحله حذفی چه میزان است خاطر نشان کرد: صعود قابل پیش بینی نیست، امیدواریم با دعا و قرار گرفتن نفرات در روز خوبشان این مهم صورت گیرد.

ورمرزیار: خط خوردن نورافکن اتفاق عجیبی بود/ تصمیم‌های کی‌روش خاص است

لیست بازیکنان ایران به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند.

مدافعان: مرتضی پورعلی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، ‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، ‌ رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی و میلاد محمدی.

هافبک‌ها: روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، ‌ احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی ترابی، ‌ سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش و علی کریمی.

مهاجمان: مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.  

برنامه بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی به شرح زیر است: 

دوشنبه ۳۰ آبان 

انگلیس - ایران / ساعت ۱۶:۳۰

جمعه ۴ آذر

ولز - ایران / ساعت ۱۳:۳۰

سه‌شنبه ۸ آذر

ایران - آمریکا / ساعت ۲۲:۳۰

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CH ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    چهار دروازه بان ؟ سیاهی لشکر برای چه؟خود دروازه بان سوم هم هیچ شانسی برای بازی ندارد چه برسد برای چهارم معمول همه تیم‌ها سه دروازه‌بان است بجای نفر چهارم باید از نور افکن استفاده میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس