کد خبر 1435461
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۲۲ آبان ۱۴۰۱

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز اخیر با رشد ناچیز یک درصدی به ۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار رسید. بازدهی دوج‌کوین ظرف این مدت مثبت ۱۰ درصد بوده است

به گزارش مشرق، بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی در نیمه دوم کانال ۱۶ هزار داشت. ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال امروز یکشنبه ۲۲ آبان با رشد ناچیز یک درصدی به ۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال سرشناس در این مدت افت‌وخیز آرامی داشتند، اما این وسط در یک روز ۱۰ درصد به قیمت دوج‌کوین اضافه شد و ارزشش به ۰.۰۸۹ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۲۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد. از طرفی حجم کل معاملات بازار حدود پنج میلیارد دلار افزایش رشد داشت و به مرز ۸۹۰ میلیارد دلار رسید.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار

قیمت بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبان به ۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار رسید. صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین معادل ۱۶ هزار و ۷۳۰ دلار خرید و فروش می‌شد و در این مدت ۱۲۰ دلار از قیمت خود را از دست داد. نوسان آرام رهبر بازار ارز دیجیتال در این مدت طوری بوده که کمترین قیمت لحظه‌ای آن ۱۶ هزار و ۶۶۰ دلار محسوب می‌شود و بالاترین ارزش آن ۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار به ثبت رسیده است. درقیاس با هفته قبل، اما بازدهی بیت‌کوین منفی ۲۰ درصد محاسبه می‌شود، چون یکشنبه هفته قبل این ارز دیجیتال روی پله‌های ابتدایی کانال ۲۱ هزار دلار معامله می‌شد. درقیاس با آبان پارسال ریزش قیمت بیت‌کوین بزرگتر و معادل ۷۵ درصد درنظر گرفته می‌شود. سال گذشته در چنین روزهایی بیت‌کوین توانست تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کند، اما الان نسبت به آن روزها بیش از ۵۰ هزار دلار از ارزش آن آب رفته است. درحال حاضر حجم کل معاملات بیت‌کوین نزدیک ۳۲۵ درصد برآورد می‌شود و این رقم به معنی تسلط ۳۶ درصدی آن از کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۶۵ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه آن را دو درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبان هزار و ۲۶۵ دلار به ثبت رسید که از رشد ناچیز ۱۵ دلاری آن ظرف ۲۴ ساعت اخیر حکایت داشت. در این مدت اتریوم بین دو محدوده هزار و ۲۴۳ دلار تا هزار و ۶۳۳ دلار رفت‌وبرگشت داشته و همین موضوع نشان از روند آرام ETH در شبانه‌روز گذشته دارد. سرمایه‌گذاران اتریوم در قیاس با هفته و سال قبل به ترتیب متحمل ضرر ۲۱ و ۷۳ درصدی شدند. قیمت اتریوم یکشنبه هفته قبل یعنی ۱۵ آبان هزار و ۶۲۰ دلار بود و آبان پارسال شاهد پیشروی اتریوم تا قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار بودیم. در عین حال اتریوم با در اختیار داشتن ۱۷ درصد از حجم معاملات بازار، بعد بیت‌کوین دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست.

قیمت انواع ارز دیجیتال

دوج‌کوین شبانه‌روز قبلی را با ثبت بازدهی مثبت ۱۰ درصد پشت سرگذاشته، اما سایر ارز دیجیتال سرشناس روند آرامی داشتند. قیمت دوج‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبان درحالی ۰.۰۸۹ دلار (سه هزار و ۲۳۰ تومان) به ثبت رسید که دیروز خرید هر واحد آن ۰.۰۸۰ دلار تمام می‌شد. البته سرمایه‌گذاران دوج‌کوین نسبت به هفته قبل شاهد افت ۳۰ درصدی سرمایه‌شان هستند. کاردانو که از نظر تسلط به بازار پشت سر دوج‌کوین الان نهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز ۰.۳۴۳ دلار ترید می‌شد و باید بازدهی این یکی را را مثبت یک درصد لحاظ کنیم. قیمت ترون وضعیتی مشابه کاردانو داشت و با رشد یک درصدی، صبح امروز به ۰.۰۵۵ دلار (تقریبا دو هزار تومان) رسید. شیبا اینو و تراکلاسیک بازدهی صفر درصدی داشتند. قیمت شیبا اینو در شبانه‌روز گذشته روی پله ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار باقی ماند. ترا کلاسیک نیز صبح امروز درحالی ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار ارزش داشت که دیروز تقریبا با همین قیمت معامله می‌شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۱۶۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۳۰ دلار

۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۶۲۰ دلار

هزار و ۲۵۰ دلار

هزار و ۲۶۵ دلار

دوکوین

۰.۱۲۵ دلار

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۸۹ دلار

کاردانو

۰.۴۲۳ دلار

۰.۳۳۹ دلار

۰.۳۴۳ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

ترون

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۵۴ دلار

۰.۰۵۵ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۴۸ دلار

۰.۰۰۰۱۸۳ دلار

۰.۰۰۰۱۸۵ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس