کد خبر 1435454
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
گوشی اوپو

انتظار می‌رود کمپانی اوپو نسل دوم گوشی هوشمند تاشو و جانشین مدل سال گذشته خود با نام Find N۲ را ماه آینده در چین معرفی کند.

به گزارش مشرق، گزارشات حاکی از آن است که Find N Flip نیز درکنار N۲ معرفی خواهد شد. چندی پیش مشخصات کلیدی این دستگاه به بیرون درز کرده بود. حال، در جدیدترین شایعه از افشاگر مشهور، Ice Universe، می‌شنویم که اوپو Find N۲ درحقیقت سبک ترین گوشی تاشو حال‌حاضر با فرم کتابی (افقی) بوده که با وزن کمتر از ۲۴۰ گرم، حتی از آیفون ۱۴ پرو مکس اپل نیز سبک‌تر است.

اوپو Find N۲ سبک ترین گوشی تاشو +عکس

اوپو Find N۲ سبک ترین گوشی تاشو

اکنون در یک افشاگر جدید، آیس یونیورس ادعا می‌کند که OPPO Find N۲ سبک‌ترین گوشی تاشو افقی خواهد بود. گفته می‌شود این دستگاه کمتر از ۲۴۰ گرم وزن دارد که ۱۵ درصد سبک‌تر از مدل قبلی خود با وزن ۲۷۵ گرم است. همچنین گفته می‌شود که Find N۲ آینده به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر از سایر گوشی‌های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold ۴ ،Huawei Mate X۲ ،Xiaomi Mix Fold ۲ و +Vivo X Fold است. اگر وزن گوشی تاشو آینده اوپو واقعاً کمتر از ۲۴۰ گرم باشد، برنابراین این گوشی حتی از برخی از گوشی‌های هوشمند با فرم طراحی استاندارد مانند iPhone ۱۳/۱۴ Pro Max و ASUS ROG ۶D Ultimate نیز سبک‌تر خواهد بود.

اوپو Find N۲ سبک ترین گوشی تاشو +عکس


Ice Universe همچنین بیان می‌کند که ممکن است اوپو از مواد جدیدی استفاده کند که به‌طور بالقوه می‌تواند وزن Find N۲ را کاهش دهد. تلفن‌های تاشو افقی از حجیم بودن و مشکلات متنوعی در طراحی خود رنج می‌برند که منجر به استفاده کمتر از آن‌ها در طول روز شده است.
 

اوپو Find N۲ سبک ترین گوشی تاشو +عکس

در مورد مشخصات اصلی، OPPO Find N۲ با نمایشگر خارجی ۵.۵ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه از یک تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد و انرژی خود را نیز از یک باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم ۶۷ واتی تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی تاشو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۸۹۰ سونی، سنسور فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX۵۸۱ و یک سنسور تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی باشد.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس