کشتار فجیع مهاجران آفریقایی توسط نظامیان آل سعود+فیلم

نظامیان سعودی که روزانه معمولا پنج نفر از مهاجران آفریقایی را به ضرب گلوله از پای در می‌آورند، این بار در جنایت جدید، آنان را با جریان برق می‌کُشند.

به گزارش مشرق، شبکه المسیره یمن امروز شنبه گزارشی درباره جنایات جدید نظامیان آل سعود در نقاط مرزی یمن علیه شهروندان آفریقایی منتشر کرد.

در این گزارش به نقل از آفریقاییهایی که از کشتار نظامیان سعودی جان سالم به در برده‌اند، آمده است: پس از اینکه سربازان سعودی حدود 25 آفریقایی و هشت یمنی را در یک اتاق کوچک گرد هم جمع کردند، این اتاق را به جریان برق وصل کردند».

شهروندان آفریقایی همچنین تأکید کردند: نیروهای مرزبانی سعودی به صورت مستقیم به سمت هر گروه از مهاجران شلیک می‌کنند. آنان معمولا از خمپاره برای متفرق کردن تجمعات مهاجران استفاده می‌کند.

مهاجران اتیوپیایی تأکید کردند: مرزبانان سعودی روزانه حدود پنج مهاجر را در مرزهای خود می‌کشند و چندین برابر این تعداد را زخمی می‌کنند.

در این ویدئو، صحنه‌هایی از دهها جنازه شهروندان اتیوپی منتشر شده است که به دست نظامیان سعودی کشته شده‌اند. یکی از این شهروندان تأکید کرد که اتاق مذکور به عنوان حمام بوده است که پس از متصل کردن برق به آن، جان این افراد گرفته شد.

المسیره همچنین تصاویری از بازداشت شماری از مهاجران منتشر کرد و آن را شبیه به جنایت داعش دانست؛ البته با این تفاوت که نظامیان سعودی مانند تروریستهای داعش برای کشتار آنان، چاقو ندارند.

هشدار؛ این فیلم حاوی تصاویر دلخراش است:

در همین ارتباط، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل مرداد ماه گذشته تأکید کرد که دولت عربستان سعودی به صورت مستقیم مهاجران آفریقایی در مرز با یمن هدف قرار می‌دهد تا آنان را از پای درآورد.

 این سازمان در گزارشی فاش کرد که گزارشگران این سازمان ۹ مورد قتل عام را ثبت کردند که در آن بیش از ۱۸۹ مهاجر آفریقایی کشته و حدود ۵۳۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.این سازمان با اشاره به اینکه آوارگان آفریقایی در شمال استان صعده در یمن، در معرض یک جنایت قرار دارند، خاطرنشان کرد: این مهاجران با توپخانه و مسلسل‌های سنگین هدف مرزبانان سعودی قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    11 1
    بوی بهشت بر نظامیان سعودی حرام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس