قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

به گزارش مشرق، زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور صبح امروز در نشست تخصصی چرایی و چگونگی عملیاتی کردن قانون جوانی جمعیت به‌عنوان فریضه و سیاست حیاتی برای آینده کشور ک در سالن یادگار امام استانداری سمنان جریان دارد، اظهار کرد: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

وی با بیان اینکه جبران پنجره جمعیتی کشور به همت مضاعف و پیگیری دغدغه‌مندانه نیاز دارد، گفت: اولویت‌های مهم حوزه زنان و خانواده با برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌های مختلفی مشخص شده است و همه باید کمک کنند تا اجرایی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: حمایت از خانواده، افزایش جمعیت و فرزندآوری از راهبردهای جدی در برنامه‌ریزی‌های حوزه بانوان و خانواده در کشور است و در اسناد تدوین‌شده برای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.

اختری بیان کرد: مسائل مختلف حوزه زنان و خانواده باید شناسایی و احصا شده و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این مشکلات و دغدغه‌ها اقدام کنند.

وی آگاهی بخشی در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری را نیازمند تلاش بیشتری از سوی همه گروه‌های مرجع و مدیران دانست و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه نقش اساسی دارند و باید بهتر و بیشتر از گذشته در میدان باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: برای رفع مشکلات جمعیتی که در آینده گریبانگیر کشور خواهد شد، همه باید در زمینه آگاهی بخشی درباره لزوم توجه به افزایش جمعیت و فرزندآوری اقدام کنند.

اختری بیان کرد: حمایت‌های لازم در این بخش در قانون و برنامه‌های دولت پیش‌بینی‌شده است و دولت آیت‌الله رئیسی در این زمینه به‌طور جدی ورود کرده و توجه ویژه‌ای به حوزه زنان و خانواده دارد.

وی گفت: بانوان کشورمان جمعیت فعال و پویایی هستند و نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و در سراسر کشور نیز بخش عمده‌ای از پیشرفت‌ها به حضور فعال و اثرگذار زنان در عرصه‌های مختلف وابسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    از ما که ازدواج و بچه آوری به لطف احمدی نژاد و روحانی و رئیسی جانتان گذشت ان شالله عقوبت الهی اش گردن شماها رو بگیرد
  • وطن پرست DE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    گوشت رو دادن دست گربه. وزارت کشور تا حالا کدوم کارش درست بوده که اینم درست بشه؟
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    به جا این بازیا یه مسکن بدید ب جوانها تا بچع دار شن با این تورم ک نمیشه خونه اجاره کرد بجه دارم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس