اژه‌ای: رفع مشکلات قضایی و غیر قضایی خراسان جنوبی در دستور کار است

رئیس قوه قضاییه گفت: در سفر به خراسان جنوبی رفع مشکلات قضایی و غیر قضایی مردم در دستور کار است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند رو شاکریم که توفیقی حاصل شد که در این استان بین مردم متدین، مومن، پرتلاش و اهل علم و فرهنگ حضور پیدا کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم در این سفر بتوانیم ضمن سرکشی از بخش‌های مختلف قضایی استان و اعزام هیات‌های قضایی به شهرستان‌ها و با همکاری مسئولان استان، نماینده ولی فقیه و استانداری مجموعه مسائلی در خراسان جنوبی که مربوط به قوه قضاییه می‌شود و نیز سایر مشکلات از جمله رفع موانع کسب و کارها و برخی دیگر، قدمی در جهت رفع آنان برداریم.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عنوان کرد: امیدواریم امروز با نشستی که با اقشار مختلف نمایندگان مردم داریم، ارتباطی که مسئولان رده بالای قوه قضاییه مستقیماو رو درو با مردم دارند، بتوانیم مقداری از مشکلات قضایی و غیر قضایی مردم را بررسی و در جهت رفع آنها قدم برداریم.

رییس قوه قضاییه صبح پنجشنبه ۱۹ آبان با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان و بعداز ظهر هم دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی استان از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی است.

همچنین در جریان این سفر، ۱۹ نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

دیدار چهره به چهره معاون اول قوه قضاییه حجت الاسلام محمد مصدق با مردم در بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به خراسان جنوبی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    آره قشنگ معلومه. فعلا اوباش رو به صورت گله ای ازاد کنید که نشون بدین رأفت اسلامی نمرده.. شطرنجی کردن چهره شون یادتون نره، آخه دور از اخلاقه.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    در ارتباط با مردم؟ یه اغتشاشگر براش حکم صادر نشده. کدوم مردم؟
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    فقط حیف که جای خلخالی خیلی خالیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس