سرپرست اسبق یکی از ادارات بوکان به اتهام اخذ رشوه ۵ هزار دلاری دستگیر شد

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: سرپرست اسبق یکی از ادارات شهرستان بوکان به اتهام اخذ رشوه پنج هزار دلار و ۶۶۰ میلیون ریال دستگیر و به جرم خود اقرار کرد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اخذ رشوه توسط سرپرست سابق یکی از ادارات در بوکان، موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفته و با صدور دستورات لازم خواستار تحقیق پیرامون موضوع گردید.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد مذکور اقدام به اخذ رشوه در سطح شهرستان کرده بود که با وصول گزارش، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به بازپرسی ارجاع داده شد.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: متهم بازداشت شده در تحقیقات مقدماتی نسبت به اخذ رشوه به مبلغ پنج هزار دلار و ۶۶۰ میلیون ریال اقرار کرد که با صدور قرار تامین به زندان معرفی و درحال حاضر به منظور تکمیل تحقیقات در بازداشتگاه بسر می‌برد.

عتباتی اضافه ک د: دستگاه قضایی با تمام قدرت در مقابل مفسدین ایستاده و هر جایی فساد و تخلف از قوانین را ملاحظه نماید برخورد بازدارنده خواهد نمود و هیچ گونه ملاحظه کاری و مماشاتی را نمی‌پذیرد.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 0
    رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: سرپرست اسبق یکی از ادارات شهرستان بوکان به اتهام اخذ رشوه پنج هزار دلار و ۶۶۰ میلیون ریال دستگیر و به جرم خود اقرار کرد// ۳۴ سال استحاله فرهنگی دینی توسط اصلاحطمعکاران نتیجه داد . باید در بسیاری از ادارات اون کسی که حاضر نیست رشوه بگیره را حبس کنید صدر درصد نفوذیه از مریخ اومده برای خرابکاری . به جان کریه که یه تار و تنبک ۳۰ بیلش از هزاران آیه و حدیث برای اصلاحطمعکارها معتبر تره .
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    خاک تو سر دله دزد کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس