اعلام پیروزی زودهنگام جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا

رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در یک سخنرانی، پیروزی زودهنگام حزب خود در انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «کوین مک‌کارتی» رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه، حزب خود را پیروز انتخابات میان‌دوره‌ای این مجلس اعلام کرد.

مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».

رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «امشب بر اساس دستاوردهای این دو سال برنامه آینده را تنظیم می‌کنیم و روشن است که ما مجلس نمایندگان را پس می‌گیریم».

او در ادامه به نتایج تعیین‌کننده انتخابات میان‌دوره‌ای در حوزه‌های حساس اشاره کرد و گفت: «در نیویورک ما "شان پتریک مالونی" را شکست دادیم. برای اولین بار ظرف ۴۰ سال گذشته [در نیویورک] دموکرات‌ها شکست خوردند».

در این سخنرانی که ساعات پایانی سه‌شنبه شب به وقت محلی انجام شده است، مک‌کارتی گفت: «بگذارید بگویم که حالا تا دیروقت بیدار مانده‌اید اما فردا صبح که بیدار شوید، ما اکثریت خواهیم بود و نانسی پلوسی اقلیت خواهد بود».

او همچنین وعده داد: «باک بنزین‌ شما را پر خواهیم کرد. خانواده‌هایتان را سیر خواهیم کرد و حقوقتان به‌جای کاهش، افزایش خواهد یافت. مسیر جدید به سوی ملتی باز خواهد شد که در امنیت باشد و از جوامع محافظت شود و به نیروهای مجری قانون احترام گذاشته شود و مجرمان محاکمه شوند».

تا ظهر روز چهارشنبه، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۱۹۸ کرسی در مجلس نمایندگان آمریکا کسب کنند و در مقابل سهم دموکرات‌ها تا این لحظه ۱۶۸ کرسی است.

اعلام پیروزی زودهنگام جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    به به آماده باشید که پخت و پز در راهه
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      1 1
      مثلا املت؟
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 2
    خاک بر سر اصلاطلبا شد
    • DE ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      2 3
      عوام فریبی نکن
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 2
    باک بنزین‌ شما را پر خواهیم کرد. خانواده‌هایتان را سیر خواهیم کرد و حقوقتان به‌جای کاهش، افزایش خواهد یافت. مسیر جدید به سوی ملتی باز خواهد شد که در امنیت باشد و از جوامع محافظت شود و به نیروهای مجری قانون احترام گذاشته شود و مجرمان محاکمه شوند تفاوت دیدگاه افراطی های اونا با افراطی های ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس