کد خبر 1433504
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
وزنه برداری تٌهی از پشتوانه/ مدیریت داشته‌ها برای نتیجه گیری در المپیک

سرپرست فدراسیون وزنه برداری معتقد است این رشته در سال‌های اخیر در بحث پشتوانه سازی مشکل داشته و تُهی است.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری و نفراتی که انصراف دادند، اظهار داشت: تیم‌های ملی در حال آماده سازی برای جهانی کلمبیا هستند، این رقابت‌ها اولین مرحله انتخابی المپیک محسوب می‌شود و امیدوارم بچه‌ها خوش بدرخشند. در این بین چند وزنه بردار هم اردوی تیم ملی را ترک کردند که بهتر است خود کادرفنی در این خصوص توضیح دهد.

* وزنه برداران ما در این چند سال شرایط خوبی را تجربه نکردند

وی در مورد اینکه برای انصرافی‌ها جایگزینی داریم یا خیر، گفت: در وزنه برداری آنقدر از لحاظ کمی دچار مشکل هستیم که وقتی اسم جایگزین می‌آید برای خود ما هم سخت است. وزنه برداران ما در این چند سال شرایط خوبی را تجربه نکردند و برنامه ریزی روی آنها نبود.

بیشتر بخوانید:

انصراف ۲ وزنه‌بردار دیگر از حضور در پیکارهای جهانی

* هنوز کیفیتی که مدنظرمان است برای تیم‌ملی مهیا نکرده‌ایم

سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: در ابتدای حضور در فدراسیون مسابقات متعددی را مجبور بودیم بفرستیم، هنوز آن کیفیتی که خودمان انتظار داریم برای تیم‌های ملی مهیا نکرده‌ایم. سعی می‌کنیم حواشی در تیم ملی خیلی کم باشد و بچه‌ها در بهترین شرایط آماده شوند.

* در پشتوانه تُهی هستیم

انوشیروانی با تاکید بر اینکه در پشتوانه تهی هستیم، عنوان کرد: این برای رشته‌ای مانند وزنه برداری زمان بر خواهد بود که پشتوانه سازی صورت بگیرد. اردوهای سنین پایه را برنامه ریزی کردیم و انجام می‌دهیم و بنای ما این است که تمرینات مستمر باشد، چون اعتقاد داریم باید پشتوانه سازی خوبی برای تیم‌های بزرگسالان صورت بگیرد و این خلاء به وجود آمده هرچه زودتر پر شود.

وی گفت: مجبوریم در این شرایط برای رسیدن بهتر به بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس داشته هایمان را به بهترین شکل مدیریت کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم و موفق باشیم.

* احتمال نرفتن علی حسینی به کلمبیا خیلی کم است

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه احتمال دارد به دلیل صادر نشدن ویزای سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی در کلمبیا حضور نداشته باشد، گفت: اینطور نیست. پاسپورت او با تاخیر تمدید شده بود و ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم که ویزای او برسد و احتمال اینکه نرسد، خیلی کم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس