پرستاران انگلیسی هم به جمع اعتصاب کنندگان در این کشور می پیوندند

نارضایتی پرستاران انگلیسی موجب شده تا آنها نیز در تدارک یک اعتصاب گسترده در این کشور باشند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، پرستاران انگلیسی هم به جمع معترضان به وضعیت معیشتی و تورم بالا در این کشور می پیوندند.

بنا به گزارش های رسانه ای، پرستاران انگلیسی در تدارک یک اعتصاب بزرگ در زمستان امسال هستند. گزارش ها حاکی از آن است که کالج سلطنتی پرستاری (RCN) با بیش از ۳۰۰ هزار عضو موافق شرکت در این اعتصاب، بزرگترین اعتصاب تاریخ خود را شاهد خواهد بود.

در حالی که رای گیری درباره این اعتصاب هنوز ادامه دارد، اعتقاد بر این است کالج سلطنتی پرستاری از این اعتصاب که قرار است قبل از کریسمس برگزار شود، حمایت خواهد کرد.

«پت کالن» دبیر کل کالج سلطنتی پرستاری انگلیس در این باره اعلام کرد که اعتصاب در این صنعت، سیاستمداران را وادار خواهد کرد که از کارکنان حوزه پرستاری خود حمایت کنند، افرادی که اکنون در سراسر انگلیس از سوی دولت های مختلف تحت استثمار قرار گرفته اند.

بنا به گزارش های منتشره در ابتدای پاییز امسال، مقامات دولتی برای رفع انتقادات جامعه پرستاری پیشنهاد کردند سالانه هزار و ۴۰۰ پوند افزایش دستمزد برای پرستاران در نظر گرفته شود، اما اتحادیه‌های مربوطه این افزایش دستمزد را برای مقابله با تورم سرسام‌آور در انگلیس کافی نمی دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس