کد خبر 1433370
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
جزئیات بیشتر از کشف جسد یک زن در ارومیه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در پی کشف جسد یک زن در باغی واقع در ارومیه، مظنونان پرونده دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، ناصر عتباتی در رابطه با شایعه کشته شدن فردی به نام نسیم صدقی  در اغتشاشات اخیر ارومیه بیان کرد: در پی دریافت گزارش فردی،  جسد یک خانم با هویت نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهرا بصورت مجردی در ارومیه اقامت داشته در حالیکه گلوله اسلحه شکاری از ناحیه کتف راست و چسبیده به بدن،  شلیک شده بود و اسلحه وینچستر نیز در کنار جسد بود؛ در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه کشف شد.

وی افزود: در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است، ساعت ۷ از مرز سرو و در ساعت ۹ صبح همان روز نیز پدر وی از مرز خارج و مجددا ساعت ۱۰:۳۰ وارد کشور شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند. تحقیقات توسط کارآگاهان جنایی آغاز نتایج حاصله متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 3
    این روزها روز مرگ زنان است علت چیه
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      2 0
      مرگ شیاطین دروغگو مثل اغتشاشگرها ی آدم کش هم انشاءالله زیاد می شود . تک تکتون را روی ستونهای چراغ برق اعدام می کنیم و ایران را از لوث تجزیه طلبهای بی ناموس پاک می کنیم . لعنت خدا بر خائنین به میهن ایران اسلامی .
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 1
      چی میگی اخبار حوادث سال قبل رو بخهون ببین چندتا زن کشته شدن و خودکشی کردن...متاسفانه قتل و خودکشی زیاده منتها الان بخاطر اوضاع سیاسی یه حروم لقمه میاد میفرسته برا شبکه ها اونور ابی اوناهم بدون تحقیق بزرگش میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس