کد خبر 1433214
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به سخنان رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و این سخنان را شرم آور دانست و گفت: آمریکا همیشه قصد داشت ایران را به بند بکشد و در دوره پهلوی ثروت های ایران را غارت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران روز یکشنبه در جریان یکصد و سومین جلسه شورای شهر از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد و افزود: مردم یک حرکت بی نظیر را شکل دادند و انبوه جمعیت دانش آموزان به صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور یافتند.

وی گفت: حضور مردم پاسخی به بسیاری از یاوه گویی هایی بود که دیگران از جمله رئیس جمهور آمریکا داشت و گفت که ایران را آزاد خواهیم کرد.

وی سخنان رئیس جمهور آمریکا را بسیار شرم آور دانست و اظهارداشت: بسیار شرم آور است که یک رئیس جمهور بخواهد این سخنان را بزند اما بعد از مدتی این سخنان را پس گرفتند.

چمران تاکید کرد که رئیس جمهور آمریکا از ابتدای انقلاب این تصمیم ها را داشتند و می‌خواستند ایران را به بند بکشند.

وی با بیان اینکه آزادی از نظر آنها یعنی به بند کشیدن یک ملت، گفت: در ۲۸ مرداد وارد ایران شدند و در دوره پهلوی دوم ثروت های ایران را غارت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: باید از ملت برای حضور در روز مبارزه با استکبار جهانی و هفتمین روز شهادت شهدای شاه چراغ تشکر کنیم.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰ ، نیز اظهارداشت: در شرایطی که دیگران فکر نمی کردند، سپاه کار خود را به شدت دنبال کرد و این ماهواره را به فضا پرتاب کردند و این یعنی رسیدن به موشک های دور پرواز.

وی ادامه‌داد: این موفقیت را به رهبر انقلاب و سپاه پاسداران تبریک می گوییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    3 0
    راه ماراه مبارزه بافسادواستکباربراساس دین خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس