عمران خان

نخست وزیر سابق پاکستان با متهم کردن مقامات دولتی به تلاش برای ترور خودش، از طرفدارانش خواست به سمت اسلام آباد تظاهرات کنند.

به گزارش مشرق، عمران خان در نخستین حضور علنی پس از ترور نافرجام، شهباز شریف، نخست وزیر فعلی پاکستان را به دست داشتن در تلاش برای ترور خودش متهم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نخست وزیر سابق پاکستان افزود: بدون برکناری شهباز شریف به همراه وزیر کشور و ژنرال فیصل از سازمان اطلاعات، امکان تحقق عدالت وجود نخواهد داشت.

وی گفت: از فرمانده ارتش که احترام زیادی برای او قائل هستم می‌خواهم تا برای حفظ اعتبار ارتش وارد عمل شود. آن‌ها فکر می‌کنند ما انسان نیستیم و گوسفندانی هستیم که مطابق خواست آن‌ها حرکت می‌کنیم. اکنون می‌گویم، ما در برابر دو راه قرار داریم، یا انقلاب مسالمت آمیز در پاکستان رخ می‌دهد یا اینکه انقلاب خونین رخ خواهد داد. پیش از این، اطلاعاتی دریافت کرده بودم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد. اگر این افراد برکنار نشوند، اعتراضات صورت خواهد گرفت.

عمران خان تاکید کرد که بلافاصله پس از اینکه حالم بهتر شود بین مردم باز خواهم گشت و خواستار برگزاری تظاهرات به طرف اسلام آباد خواهم شد.

روز پنجشنبه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان در تیراندازی یک فرد مسلح به کاروان او هدف ترور نافرجام قرار گرفت و زخمی شد. عمران خان اخیرا بارها آمریکا را به دخالت در امور داخلی پاکستان و تغییر دولت در این کشور متهم کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    مرد این عمران خان وطرفداران زیادی هم درپاکستان داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس