تظاهرات ۱۳آبان آمادگی مردم ایران برای دفاع از نظامشان را ثابت کرد

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده در روز ۱۳ آبان را نشانگر آمادگی بالای ملت ایران برای دفاع از نظام خود برشمرد.

به گزارش مشرق، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده مردم ایران در سالروز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نشانگر وفاداری به خط انقلاب اسلامی برشمرد.

بر اساس این گزارش، محمد عبدالسلام روز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: تظاهرات امروز مردم ایران، آمادگی بالای آنها برای دفاع از نظام جمهوری خود را که از انقلاب اسلامی نشات گرفته است، ثابت کرد.

وی افزود: تظاهرات مردم ایران حاوی پیامی است مبنی بر اینکه اقدامات مشکوک برای ضربه به امنیت ایران، شرط بندی پوچ آمریکا، اسرائیل و رژیم های مزدور است.

این در حالی است که مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن هم پیش از این تاکید کرده بود که تظاهرات گسترده در شهرهای ایران در اعلام مخالفت با توطئه‌های خارجی که هدف از آن لطمه به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران است، دلیلی بر هوشیاری ملت ایران و قدرت آنها برای غلبه بر تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

المشاط در عین حال تاکید کرد که جمهوری یمن برای مقابله با این توطئه‌ها و اقدامات تخریبی در کنار ملت و دولت جمهوری اسلامی ایستاده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیش از این هم پیام تسلیتی را به مناسبت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران ارسال کرده بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این پیام بر همبستگی یمن با دولت و ملت جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و اقدامات جنایتکارانه و تخریبی و تمام چالش‌ها و توطئه‌هایی که امنیت و ثبات ایران و کشورهای منطقه و ملت‌های آزادیخواه آن را هدف قرار داده است، تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    4 6
    رسانه های مدعی ازادی و همچنین برخی رسانه های افساد طلب کلا این حماسه رو سانسور کردند
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 1
      اینها مردم ایران را به خاطر میکشن
  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    9 6
    اونقدر بدبخت شدیم که یمنی و لبنانی به خودشون حق میدن در مورد مردم ایران شکری خوری کنند همینایی که ردیف بودجه ثابت دارن در کشور ما
    • شهرام IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 1
      چون خیلی ها براشون هموطن معنایی متضاد داره با غیر هم کیشو هم دیگاه که حتی بخون ایرانی تشنه باشه
    • ح IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      4 3
      اون موقع که آمریکا و اروپا شکر خوری میکنن کجایی داعشی؟ حقم داری بسوزی چون همین یمن و لبنان و حشدالشعبی وهابی ها و داعشی را قلع و قمع کردند و او باید نگران باشی سراغ تو هم میاییم
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      2 1
      قشنگ شناختی اینها رو میگه به خاطر این یمنی ها سراغ تو هم میایم و میکشنت.چون اینها ایرانی نیستند.
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 2
      اینجا داری تهدید میکنی که سراغتون میایم؟همینه توهم زدید کشور مال شماست.ولی هر جا پول مردم ایران رفت اون کشور ویران شد یا محاصره شد.حقشونه مال مردم ایران از گلوشون پایین نره.امیدوارم ویران تر شوند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 3
    سلام بریاران واقعی امام زمان،مردم مقاوم ودلاوری که بزرگترین وایستاده ترین قله های جهان بایدبرابر مردم یمن ایستادگی ومقاومت رویادبگیره سرتعظیم فرودبیاره درمقابل انصارالله یمن
  • خخخ IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 2
    اکثریتشون که همون سپاهی بسیجی و اعظای نیروهای مصلح ارتش و نیروی انتظامی و خونواده روحانیون بودند یعنی خودشون از خودشون حمایت کردن؟
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      2 2
      دقیقا همینطور سالیانه بدوجه های کلان می گیرند
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      2 1
      دیگه این بهانه ها جواب نمیده وتکراری شده . اگر میخواهی منکر حضور ملت بشی یه بهانه ی دیگر بیاور . شاید بهتر بود خودت میومدی و می دیدی و می پرسیدی تا بفهمی از قشرها و طبقات مختلف حضور داشتند . البته کسی رو که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس