.

«برخلاف روزهای اول شروع ناآرامی‌ها، اکنون معلوم است که آمریکا و اسرائیل و مرتجعان عرب، صحنه‌گردان اصلی هستند».

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: روزنامه جمهوری اسلامی هر چند که طی چند هفته گذشته، مواضعی نزدیک به طیف اصلاح‌طلب حامی اغتشاش در پیش گرفته بود، اما این بار از ماهیت واقعی اغتشاشات و دست دشمنان ملت ایران در آن خبر داد. این روزنامه نوشت: «ضروری‌ترین اقدامی که هم‌اکنون از تمام فعالان سیاسی و نخبگان وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود این است که صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کنند.

اگر در روزهای اول شروع ناآرامی‌های اخیر هنوز تردیدهایی در این زمینه وجود داشت که چه کسانی صحنه‌گردان ناآرامی‌ها هستند و چه هدفی را دنبال می‌کنند، اکنون با اقدامات و شعارهای انحرافی که داده‌اند و می‌دهند تردیدی باقی نمانده است که هدف، براندازی نظام جمهوری اسلامی است. به همین دلیل است که باید صف‌ها مشخص شوند و کسانی که دل در گرو ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، صف خود را از صحنه‌گردانان ناآرامی‌ها به صورت شفاف جدا کنند.

در برابر صحنه‌گردانانی که این روزها بر موج به وجود آمده در اثر اعتراضات و انتقادات واقعی سوار شده‌اند و با عملکردها و شعارهایشان ماهیت خود را نشان داده‌اند، نمی‌توان و نباید میان ایران و نظام جمهوری اسلامی تفکیک قائل شد. درست است که عملکرد مسئولین قابل انتقاد است و آنها قطعاً باید در سیاست‌های خود تجدیدنظر اساسی به عمل آورند و از تکرار اشتباهات بپرهیزند ولی این واقعیت را نباید نادیده بگیریم که صحنه‌گردانان ناآرامی‌های این روزها با روش‌هایی که در پیش گرفته‌اند، علاوه بر نظام جمهوری اسلامی به ایران هم وفادار نیستند.

هرچند حمایت‌های بی‌حد و اندازه آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و سران مرتجع عرب از اغتشاشگران این واقعیت را کاملاً نشان می‌دهد، ولی حتی اگر موضع‌گیری‌های سران این کشورها و تلاش بی‌وقفه رسانه‌های وابسته به آنها در بزرگ‌نمایی اغتشاشات هم نبود، کاملاً مشخص بود که صحنه‌گردانان ناآرامی‌ها به هیچیک از سنت‌ها، اعتقادات و مقدسات مردم ایران کمترین باوری ندارند و با تمام این باورها در جنگ و ستیز هستند».

این روزنامه افزود: «اگر کسانی تصور می‌کنند صحنه‌گردانان ناآرامی‌های این روزها برای آنها اعتبار و جایگاهی قائل هستند، سخت در اشتباهند. تردیدی وجود ندارد که اغتشاشگران و حامیان برون‌مرزی آنان به هدف شوم خود نخواهند رسید و ملت مومن و باصلابت ایران، با عزم و اراده همیشگی خود، آنها را ناکام خواهد نمود و روسیاهی نصیب کسانی خواهد شد که امروز در انجام وظیفه میهنی و اسلامی خود دچار تردید هستند. صحنه‌گردانان ناآرامی‌های کنونی از شما و حتی اسلام هم عبور کرده‌اند و به چیزهایی فکر می‌کنند که موجب می‌شود هیچ وجه مشترکی با شما نداشته باشند.»

یادآور می‌شود طیف مدعی اعتدال و اصلاحات که روزنامه جمهوری اسلامی هم با آنها همسویی بسیار نشان می‌دهد، طی هفته‌های گذشته اصرار داشتند اغتشاش و جنایت و خرابکاری را همچنان اعتراض مدنی جا بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام ایران تا رهبری اللهی و مردمی ولایی دارد و فرمانده ارتشی مومنی چون امیرحیدری و فرمانده مومن انقلابی مقتدر چون سردارسلامی عزیز داره ریس جمهور دولت ومردمی باهوش ومجلسی وقوه قضائیه گوش به فرمان رهبری عزیزترازجانم دارن هیج قدرت بدخوهی در عالم نمی تونه هیچ غلتی بکنه
  • حسین منصور حلاج IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    عزیزان من خب مشخصه ایران با هرکسی که دشمنه ، مسلماآنها هم از این ناآرامیها و یا هر مشکل دیگری که پیش بیایدحمایت میکنند
  • حسین IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سیاسیون دهن گشادیکه برای مهسا و... نظر میدادن و تسلیت میگفتن برای تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی و بسیجی لال شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس