رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان: جنگ احزاب رسانه‌‌ای علیه ملت ایران شکست خورد

رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: یک جنگ احزاب رسانه‌ای علیه ملت ایران در هفته‌های گذشته شروع شده بود که وحدت ملی و اتحاد داخلی ما را هدف قرار داده بود که با شکست مواجه شد.

به گزارش مشرق، وحید جلال‌زاده رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ، درباره عظمت امروز حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم ما در ۴۳ سال گذشته همواره این روز را گرامی داشتند و به خیابان‌ها آمده‌اند، اما این روز، امسال به دلایلی از اهمیت بالایی برخوردار بود و دوست و دشمن منتظر این بودند که در خیابان‌ها چه اتفاقی خواهد افتاد، که الحمدالله شاهد بودیم در ۹۰۰ شهر و بخش، امروز این راهپیمایی میلیونی برگزار شد و صدها برنامه فرهنگی و تبیینی هم  در روزهای گذشته در مساجد و مدارس و دانشگاه برگزار شده است و به طور کلی می‌شود گفت که امروز حضور میلیونی مردم نشانگر این بود که مردم دشمن را مأیوس کردند.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: یک جنگ احزاب رسانه‌ای علیه ملت ایران در هفته‌های گذشته شروع شده بود که وحدت ملی و اتحاد داخلی ما را هدف قرار گرفته بود و به دنبال آن، تحرکات ضد انقلاب و تجزیه‌طلبان در برخی از شهرها هم با خشونت همراه بود.

جلال‌زاده افزود: آن‌ها به دنبال این بودند که با اغتشاشات میدانی و خشونت‌آمیز، مردم را از حضور در صحنه‌ها و تجمع‌های انقلابی باز دارند که بحمدالله امروز مردم نشان دادند که همه تیرهای زهرآگین دشمن به هدر رفت و مردم با حضورشان نشان دادند که همچنان در صحنه هستند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان درباره میزان حضور مردم در راهپیمایی امسال ۱۳ آبان گفت: اخباری که از ساعت اولیه صبح به ستاد مرکزی برگزاری مراسم ۱۳ آبان مخابر شده، نشان‌دهنده این است که نصاب تجمع‌ها و راهپیمایی به لحاظ کمیت و کیفیت بسیار بالا بوده و مردم در آن شهرستان‌ها و بخش‌ها که امروز به خیابان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند، حرف بنده را تصدیق می‌کنند.

وی ادامه داد: در تهران، تمامی دوستانی که مسئولیت برگزاری مراسم ۱۳ آبان را در ۴۳ سال گذشته داشته‌اند، گفتند به هیچ عنوان حتی در خوشبینانه‌ترین حالت هم ما این سیل جمعیت را پیش‌بینی نمی‌کردیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر اینکه وحدت ملی ایرانیان امروز به رخ جهانیان کشیده شد، گفت: امروز دشمن متوجه شد که تمام تلاش‌هایی که در این چند هفته اخیر برای شکستن وحدت ملی ایرانیان انجام داده، امروز به شکست انجامیده و مردم ایران با صبر ملی، بصیرت دینی و اطاعت از رهبری پیام وحدت‌شان را به دشمنان مخابره کردند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان اظهار کرد: آمریکایی‌ها مدتی پیش جلسه‌ای داشتند تا اتفاقات اخیر داخل ایران را ارزیابی کنند، نتیجه جلسه‌شان این بود که اغتشاشات در ایران معنایی ندارد و به نتیجه نمی‌رسد و اغتشاش با شکست مواجه شده و مردم با اغتشاشگران همراهی نکردند و نکته مهم‌تر این است که از عقلانیت جمهوری اسلامی در برخورد با اغتشاشات غافلگیر شدند.

جلال‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما امروز به صورت همه‌جانبه به صحنه آمدند و پیام اصلی‌شان شکوه مقتدرانه، نجیبانه و دشمن‌شکن به جهانیان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    خیلی حرفه ای دروغ می گویند و البته خیلی بچه گانه هم دروغ می گویند ولی مخاطب بیسواد که تعدادشون هم کم نیست راحت باور می کنند چون این دست مخاطب اصلا اهل تفکر نیست
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس