کد خبر 1432541
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تردد در محورهای چالوس و هراز روان است

آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

به گزارش مشرق، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

تردد در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و  ۳۷۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۷ درصد کاهش  یافته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۲، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – تهران، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه ساوه – تهران و آزادراه قم – تهران جزو محورهای بیشترین تردد  در ۲۴ ساعت گذشته هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس