کد خبر 1432448
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
یک طلبه در جریان آشوب های کرج مجروح شد

یک طلبه به نام حجت الاسلام "یاسر اسماعیلی" در جریان آشوب های امروز پنجشنبه در آزاد راه کرج - قزوین و کمالشهر کرج به شدت مصدوم شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام اسماعیلی مسئول کانون فرهنگی ، هنری و مذهبی یکی از مساجد شهرستان نظرآباد استان البرز است که به علت شدت جراحات اکنون در بیمارستان کوثر کرج تحت عمل جراحی قرار دارد.

 رییس کل دادگستری البرز ساعاتی پیش درباره جزییات این حادثه اعلام کرد:  اغتشاشگران در کمالشهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید.

همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

یک طلبه در جریان آشوب های کرج مجروح شد

حسین فاضلی هریکندی افزود:  دستورات لازم برای شناسایی افرادی که اقدام به شهادت نیروی بسیجی در کمالشهر کرده‌اند و همچنین شناسایی افرادی که نسبت به ضرب و جرح طلبه آسیب دیده اقدام کرده‌اند صادر شده است.

وی افزود: چند نفر از ماموران فراجا نیز در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آنها در حال انجام و خوشبختانه حال این ماموران خوب است.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در جریان اغتشاشات امروز تعدادی از مخلان امنیت بازداشت شده‌اند که اقدامات قضایی نسبت به آنها در حال انجام است.

برخی افراد آشوبگر روز پنجشنبه به بهانه چهلمین روز ۲ تن از جانباختگان حوادث اخیر البرز اقدام  با آتش زدن لاستیک در محدوده بهشت سکینه کرج اقدام به بستن آزاد راه کرج - قزوین و حمله به مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 0
    قوه قضاییه مسیول جون مردمه ،مماشات بی معنیست با لیدرهای اغتشاشات چونان برخوردی کنید که اقلا نیم قرن افتابو نبینن اینا رحم و مروت تو وجودشون نیست کسی که خاک وطن میفروشه اصلا ایرانی نیست
  • . IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    6 1
    لعنت بر اغتشاشگر وحشی
  • پ IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    5 0
    اغتشاشگران وحشی رو مجازات کنید
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 0
    اصلاح طلبان پشت این اغتشاشات هستند چرا اصلاح طلبان را محاکمه نمی کنید ؟
  • سرمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    5 1
    با آرزوی توفیق وسلامتی مدافعان عزیز امنیت در کشور لطفا مشخصات شهید والامقام اغتشاش کرج رو هم اعلام بفرمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس