.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خطاب به دولت آلمان یادآور شد: بدانید جمع ایثارگرانی که اینجا اجتماع کردند همان کسانی هستند که عوارض شیمیایی شما در جنگ ۸ساله در جان‌شان است.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی سخنانی در تجمع تشکل های ایثارگری و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مقابل سفارت آلمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و شهادت زائران حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بیان کرد:  خداوند را به دلیل نعمت‌هایی همچون اسلام، ولایت فقیه و ایثارگران سپاسگزاریم. ما این اجتماع را یک عملیات علیه همه دشمنان امنیت کشورمان اعلام می‌کنیم. آمده‌ایم تا بگوییم که عملیات ما عملیاتی شناختی متکی به منطق، بازدارنده ، علیه دشمنان، تکفیری‌ها، آمریکا و استکبار است.

وی ادامه داد: کینه ورزی شما نسبت به ایران به دیروز و امروز بر نمی گردد. سال ۱۹۵۲ میلادی سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا که بعد از ترومن سرکا رآمد گفت:« گمان نمی کنم منطقه ای مهمتر از ایران روی نقشه جغرافیایی جهان وجود داشته باشد؛ ایران؛ دارای نفت است و هم در چهار راه جهان واقع شده است اگر روزگاری ایران و شوروی با هم کنار آیند، کره زمین جای امنی برای غرب نخواهد بود. همچنین نباید وضعیتی پیش آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود. وای به وقتی که میلیتاریسم ایرانی زنده شود؛ بروید تاریخ این کشوررا بخوانید تا متوجه حرف من بشوید.»
 
دبیرکل جمعیت جانبازان یادآور شد: دشمنان از آیزنهاور تا بایدن ، چهل و ششمین رئیس جمهور و همپیمانان اروپایی شان می‌دانند ایران قوی و مقتدر یعنی چه؟ کشور آلمان نازی در جنگ اول و دوم جهانی بیهوده و در رقابت قدرت درآرایش با قدرت های رقیب بازی را رقم زدند که درجنگ اول ۱۰ میلیون نفر از مردم ما بدون مداخله در این رقابت قدرت در اثر قحطی از دنیا رفتند و در جنگ دوم جهانی نیز ۴ میلیون نفر از مردم ما را نابود کردند. این تصویر واقعی خوی و خصلت شما در آن زمان. تصویر امروزتان را خواهم گفت.

وی اشاره داشت: آمریکا و انگلیس حتی در آن زمان به دولت قانونی مصدق هم رحم نکردند . اعتماد ساده نگرانه مصدق به آمریکا معامله این دو قدرت را علیه دولت مصدق رقم زد. سقوط این دولت قانونی، نمایشگر پلشتی شما مدعیان آزادی ولیبرالیسم از روزگاران گذشته است. شما با پیروزی انقلاب اسلامی همین بدعهدی و کینه ورزی را رها نکردید چون از کلام امام خمینی (ره) فهمیده بودید غرب مستکبر جایی در جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت. محاسبات شما درباره انقلاب اسلامی و مصادره آن اشتباه بود. شما نه ملت ما را، نه رهبری و نه قدرت ولایت فقیه را درک نکردید. میخواستید با ملی گرا ها و لیبرال های نهضت آزادی و دولت موقت، انقلاب را از چنگ امام و مردم ما در آورید نتوانستید. با به صحنه کشیدن بنی صدر و منافقین، همان هدف شوم خود را دنبال کردید، محاسبه شما غلط بود.

شاکری با بیان اینکه شما دشمنان تصور می‌کردید می‌توانید با فشار اقتصادی ما را شکست دهید، توضیح داد: شما در بازه‌های مختلف تاریخی ایران اسلامی تلاش کردید تا با شبیخون فرهنگی، انقلاب‌های رنگی، فشار اقتصادی و سایر طراحی‌های خود ملت ایران از پای درآورید اما شکست خوردید. از دل برجام هم نتوانستید راهی به پیش ببرید و در این دوره نیز بعد از شکست تابستان داغ ۱۳۹۶ و آشوب آفرینی ۱۳۹۸، اکنون به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده‌اید.

وی خطاب به دولت آلمان برای مداخله در این جنگ نیابتی همراه آمریکا و رژیم صهیونیستی یادآور شد: بدانید جمع ایثارگرانی که اینجا اجتماع کردند همان کسانی هستند که عوارض شیمیایی شما در جنگ ۸ساله در جان‌شان است. ما شما را در جهان رسوا کردیم و بیادتان می آوریم که در سال ۱۳۷۶ در همین مکان و در ماجرای میکونوس شما و همه هم پیمانان اروپایی تان را مجبور به عذرخواهی برای بازگشت سفرایتان به کشورمان کردیم . ما را خوب بشناسید .خطاهای شما بازهم تکرار خواهد شد چون نه دین و نه قرآن را نمی‌شناسید. شما از فرهنگ ایثار و شهادت بی‌اطلاع هستید. در این جنگ شناختی، شما به دنبال آن بودید که تاکتیک ها و روش هایتان را اصلاح کنید و جنگ ترکیبی و هیبریدی را با کمک کودتای ربات ها بر ما تحمیل کنید. همه دارایی شما در این جنگ ترکیبی به میدان آمد و از هر قشری، گسلی را فعال کردید. جنگ ترکیبی را شما شروع کردید پایانش را ما رقم می‌زنیم.

شاکری ادامه داد: دلارهای بسیاری را برای دشمنی با ما هزینه کردید آمریکا با وجود ۲۴ تریلیون دلار بدهی از جیب مردم آمریکا ، ۷تریلیون دلار نیز هزینه ریشه کردن کردن انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت منطقه را داد و به اقرار خودشان هیچ چیز عایدشان نشد. اکنون نیز طی این ۵ هفته مطابق آمار حداکثر ۱۳۰ هزار نفر را در کل کشور توانسته اند به کف خیابان بیاورند اگر با ضریب دو هم آن را محاسبه کنیم هنوز در این جنگ ترکیبی تمام عیار نتوانسته اید یک درصد مردم ایران را مقابل نظام آرایش بدهید. در رای گیری برای جمهوری اسلامی در سال ۵۸ نود وهشت و نیم درصد موافق و تنها یک و نیم درصد مخالف جمهوری اسلامی رای دادند. شما امروز لشگری را که فراهم کرده اید حتی یک درصد جمعیت کشور نیست. این یعنی متوهم بودن در آمار و ارقامی که خودتان دچار توهم در آن شده اید.

این جانباز جنگ تحمیلی اشاره داشت: آرایش شما در این جنگ می خواهد منفورترین تروریست های داعش را در آرایشی کنار هنرمندان، سلبریتی ، دانشجویان و دانش آموزان و روشنفکران قرار دهد. ابلهانه تر از این آرایش را نمی توان تصور کرد. ما رسواگر شما در این جنگ و جدا کننده ی اقشار معترض با جریان اغتشاش ، تروریسم و برانداز خواهیم بود. بدانید ما نسل انقلاب ، دفاع مقدس، دفاع از امنیت ، مدافعان حرم و فرزندانمان امتحان خود را در تمامی عرصه‌های جنگی پس داده‌ایم. ما در پایگاه «عین‌الاسد» درسی ماندگار تا ابد به شما دادیم تا هوس براندازی و خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی در ذهنتان نقش نبندد . ما ریشه استکبار را می خشکانیم. به فرمایش آن صد پاره تن ، شهید حاج قاسم «ما ملت امام حسین هستیم» و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کنیم. رویای نیل تا فرات تمام شد.

وی در پایان خطاب به کشورهای اروپایی، منافقین و دشمنان اعلام کرد: ما وارث همه نیکان و پاکان هستیم. اگر از دشمنی با ما دست برندارید ما هر دستی را قطع خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سه‌نالد طرامپ DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    18 6
    بله جنگه. نزنی، میزنن. آقای سلامی، سعودی و رسانه ها کماکان نفت میریزن رو آتیش. یه کاری کن نفتش تو خونه خودش آتیش بگیره. همه دست رو دست گزاشتید.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    16 3
    جنگ ترکیبی پایانی برای کلکسیون رسانه ای فاسداستکباراست
  • برزو IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 3
    درود
  • مرگ بر صهیونیسم IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    18 4
    حسن روحانی رو فعلا محاکمه کنید دم دستمونه بعد دنبال انتقام باشید
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    16 9
    هر روز که دارن یک مامور و یا بسیجی مظلوم را در خیابانهای شهر به بدترین شکل می کشند اما ما فقط بلدیم تظاهرات و تجمع راه بیندازیم. این روش قاتلین را جری تر می کنه فقط . نمی تونید اراذل را جمع کنید به مردم بگین ما بیایم وسط
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 1
    درود
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 1
    عالی
  • US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    10 4
    خواهش میکنم از مسیولین بخواهید که به بچه های مدرسه اعلام کنند مثلا از شنبه هر فرد زیر 18 سال دستگیر شود به کانون اصلاح و تربیت برای مدت یک ماه فرستاده میشود و هیچ بهانه ای مبنی بر اینکه جو گیر شدم و اینها پذیرفته نیست . من شنیدم امروز یکی از سران منافقین گفته ما با همین بچه مدرسه ای ها رژیم را سرنگون خواهیم کرد اگر بکشندشان سرنگون میشوند و اگر نکشند شلوغی این بچه ها باز باعث به هم خوردن امنیت و سرنگونی میشود گفته روی اینها تا میتوانید سرمایه گذاری کنید
  • DE ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 2
    سال ۱۹۵۲ میلادی سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا که بعد از ترومن سرکا رآمد گفت:« گمان نمی کنم منطقه ای مهمتر از ایران روی نقشه جغرافیایی جهان وجود داشته باشد؛ ایران؛ دارای نفت است و هم در چهار راه جهان واقع شده است اگر روزگاری ایران و شوروی با هم کنار آیند، کره زمین جای امنی برای غرب نخواهد بود. همچنین نباید وضعیتی پیش آید که ایران به گذشته دور خود بازگردد و یک قدرت نظامی شود. وای به وقتی که میلیتاریسم ایرانی زنده شود؛ بروید تاریخ این کشوررا بخوانید تا متوجه حرف من بشوید.»// اگر روزگاری ایران و شوروی با هم کنار آیند، کره زمین جای امنی برای غرب نخواهد بود لذا غربگداها وطنفروشان منافقین بهائی ها اطلاحطمعکاران کلید و دسته کلید و حزب اشرافی و اسلام امریکائی ها و رانتخواران و سه نیملیتریها و درپیتی هائی مانند علی کریمی توپ لگد کن و و.. ...و اونهائی که نتونستند خودشان را مدیریت کنند و افسارشون را دادند دست دشمن مامور هستند از نزدیک شدن ایران به روسیه جلوگیری کنند ولی نمیتوانند دیگه دیر شد تمام.
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 0
      جهل ترکیبی رو هم یادتون باشه که دچارش هستیم ...تو خواب به خرگوش فکر نکن ..اگه گفتن که ایران با شوروی نباید متحد بشه یعنی خود اونا تصمیم گرفتن که این کار انجام بشه .اونا با هم مشکلی ندارن ..دنیا رو با هم تقسیم کردن ،فعلا ایران باید تو دست روسیه باشه ....شعار نه شرقی نه غربی کجا رفت؟
    • حسین IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      2 0
      دوست عزیز متوج سن و سالت نشدم اما از الفاظی که بکار بردی زیاد بالا نیست عزیز برادر اگر روسیه جان بگیرد اولین کشوری که باید از خیانتش بترسد ایرانه بعدش تو فکر کردی روسیه برای ما سینه سپر میکنه نه عزیز این را بدان سگ زرد برادر شغاله فکر اساسی کن به غریبه دل نبند مراقب خودت و مردم ایران باش موفق باشی
  • علیرضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    توجه کنید ۸ سال جنگ صدام از سلاحهای شوروی علیه ایران استفاده کرد و شوروی به ایران سلاح نداد قبل‌تر زمان قاجار هم با بی عرضگی شاهان قاجار نصف کشور از ایران جدا شد از جمله مناطق قفقاز ارمنستان باکو آذربایجان تاجیکستان و ترکمنستان و غیرو کسانیکه به این حرفهای پوچ ترومن توجه کردند به بدبختی و مصیبت‌هایی که روس‌ها برای ایران ایجاد کردند از جمله دزدی غلات ایران توسط روسها و انگلیس در جنگهای جهانی که باعث شدند نیمی از جمعیت کشور در اثر گرسنگی و فقر و وبا و طاعون از بین بروند توجهی نمی کنند کشور ما کشوری ایرانی اسلامی است و شعار ما از اول انقلاب نه شرقی و نه غربی بوده و می‌باشد همان شعار بر سر در وزارت خارجه حک شده است کسانیکه به دامن روس‌ها پناه آورده اند خود دشمن ملت ایرانند
  • رحیم IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    روحت شاد حاج قاسم
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    سلام درود به فرزندان ایران اسلامی عزیز باید در مقابل بدخواهان ملت عزیز ایران اسلامی ایستادگی کرد برای یکبار که شد باید آل سعود خائن را در خاورمیانه نابود کرد و خلیج فارس را برای اروپا و آمریکا ناامن کرد تا بدانند چطور در مقابل ایران ایرانی زانو بزنند
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    اگر تیر بیهوش کننده بزنید به اغتشاش گر چه اتفاقی می افته مگه بعد بیهوشی دستگیری سریع راحت
  • مرتضی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 1
    ای کاش ی تفنگ داشتم میرفتم اسراییل همشونو به رگبار میبستم. تا دیگه واسه ما نقشه نکشن اوسکوللی پلشت
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    از ورود توریست‌های غربی به کشور خود داری کنید. چرا که آنها پیاده نظام دسیسه و توطئه علیه فرهنگ و ملت ایران هستند. آثار تاریخی بهانه است، جاسوسی و جنگ فرهنگی اصل کار است.
  • رها US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    ما با مسئولان خوب و استثنایی که داریم افتخار میکنیم واقعا کجای دنیا اینقدر اختلاس گر کار آمد داره کل دنیا مونده که چطوری میشه این تورم رو به سرعت نور ایجاد کنه کاشکی میشد مدیر صادر کرد تا بتونیم غرب رو از پا در بیاریم
  • منطقی IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    طبق فرمایش ایشان و با در نظر گرفتن تاریخ ،امریکا حکومت پهلوی رو برداشت تا ایران ابر قدرت نشه در این ۴۳ سال هم جمهوری اسلامی برای رسیدن آمریکا به اهدافش در منطقه دقیقا یک گاو شیرده بوده ، آمریکا الان ترسیده جمهوری اسلامی به بمب اتم دست پیدا کنه و یک حکومت سرکش بشه به همین دلیل میخواد جمهوری اسلامی رو برداره مگر اینکه جمهوری اسلامی تن به تمام خواسته های آمریکا بده
  • ایرج IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    چقدر بدبخت شدیم که توهم میزنیم که کمونیستها و قدرتهای دیگر دوست و غمخوار ما ایرانیان میشوند انها اجازه به قدرت رسیدن کشورهای ثروتمند نمیدهند به هزار و یک دلیل فعلا که روس و چین دارند میدوشند
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    هربلایی سر انقلاب اسلامی امام زمان و ولایت فقیه میاد از سرطان اصلاحات و سران فتنه وبرجام لعین است. برجام لعین بتی که سرطان اصلاحات درست کرد وبجان انقلاب اسلامی انداخت. فَأَخْرَجَ لَهُمْ عِجْلًا جَسَدًا لَهُ خُوَارٌ فَقَالُوا هَٰذَا إِلَٰهُكُمْ وَإِلَٰهُ مُوسَىٰ فَنَسِيَ. سید روح الله الخمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند:آمریکا شیطان بزرگ است. یعنی مذاکره با شیطان شیطان پرستی است. رهبری معظم انقلاب اسلامی امام زمان وولایت فقیه سيد علی خامنه ای دام ظله العالی فرمودند:برجام خسارت محض. . شيطان بزرگ آمریکای جنایتکار جز فقر وفساد وفحشابشما نخواهد داد. الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ وَيَأْمُرُكُمْ بِالْفَحْشَاءِ. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجنابهم یاکریم یاقائم آل محمد یاقائم آل محمد. فقط و فقط حجت خدا خلیفه الهی جانشین خدا قائم آل محمد امام زمان الحجه ابن الحسن صلوات الله علیه و علی آبائه الطیبین الطاهرین المعصومین المنتجبین که جز انکارش کاری نکردیم.
  • هادی IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    این انقلاب به برکت نام خمینی تا ظهور حضرت حجت ابن الحسن خواهد ماند و دنیا هم مقابل ما بایستد ما مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد و به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تا رساندن پرچم مقاومت به دستان مبارک حضرت بقیه الله خواهیم ایستاد شک نکنید. این وعده خداست که حکومت از آن پابرهنه هاست
  • حسین IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    خدا نکند شروع جنگ دیگری رقم بخورد هنوز اثار و عوارض جنگ قبلی در وجود ملت ریشه دارد سخن از جنگ چندش اور است جنگ خانمانسوز و بی رحمه مخصوصا کسانی کشته میشوندکه هیچ نسبتی با جنگ ندارند
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    جنگ ترکیبی و ایجاد دشمن فرضی و...... اینها همه هنری هستند که شما برای حل مشکلات اقتصادی مردم دارید!!!
  • مجید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    برفکر درمان باشید و حل مشکلات این امت شهید داده از همون شهدا شرم کنید
  • رضا FR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    جانباز عزیز چرا به علت استفاده صدام از موادترکیبی شیمیایی وقتل عام هزاران نفر با این مواد از دولت عراق غرامت نمی گیرید چطور کویت غرامت جنگی خودش رو به طور کامل از عراق گرفت ولی حکومت ما این غرامت رو به دولت عراق بخشید جانباز شیمیایی
  • US ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    مردم اوکراین هم تجمع کنن شما جان ما را گرفتی با پهبادها
  • US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    روسیه چطور ؟ اگر به قدیم نگاه کنی روسیه که بیشتر کشت ، بازی های سیاسی تعیین میکنه کی ظالمه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس