کد خبر 1432761
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

به گزارش مشرق، محسن مهدیان روزنامه نگار در توییتی نوشت:

محاکمه و مجازات به جای خود

اما در جنگ ترکیبی مواجه ترکیبی لازم است

فقط به عدلیه و امنیه حواله ندهیم.

هرکس هرجا نشسته است باید نسبت به این حوادث مشمئز کننده روشنگری کند

تا اخرین نفر مردم از این جریان اوباش جدا نشود، ماجرا تمام نمیشود

محسن مهدیان: در جنگ ترکیبی مواجه ترکیبی لازم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • FR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 0
    والله قسم مردم بیگانه پرست نیستند
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • FR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 2
    والله قسم مردم بیگانه پرست نیستند اتفاقا بسیاری از معتقدند یکیش خود من ، بابا چرا نمی تونید بفهمید که کمر مردم را زیر بار مشکلات خورد ونابود کردید
    • تک تیرانداز DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      3 2
      یعنی باور کنیم بخاطر کمر مردم هست که دارید به مامور نیرو انتظامی حمله می کنید و نمی زارید دولت سالی یک میلیون مسکن محرومین رو بسازه؟ مضافا شما مردم نیستی. شما تروریست هستی.
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 0
    ایول این درسته
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    7 2
    اونی که بعد از اینهمه روشنگری روشن نشده یعنی مثل اینکه دوست نداره روشن بشه و باید جور دیگه ای حالیش کرد
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    3 0
    کاملا درسته ،ولی دشمن در جنگ ترکیبی سکون وانفعال نداره ولذا این دو مورد را که به شدت گرفتارشیم
  • NL ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    دقیقا
  • شاهرخ IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    این چه تحلیل و پیشنهاد آب دوغ خیاری عزیزجان؛ جنگ ترکیبی ۸ مولفه دارد که یکی از مولفه های آن بحث اقتصاد است که با تحریم و نیز بی کفایتی برخی مسئولین و عوامل نفوذی دشمن توانسته توفیقاتی رو داشته باشه و زمینه سپر انسانی قرار دادن معترضان اقتصادی رو برای عوامل تروریست فراهم کنه. دولت وعده کالابرگ الکترونیک رو داده بود که تا پایان شهریور انجام بده ولی نکرد. بحث گرانی کالاهای ضروری رو ما داریم تو همین هفته های اخیر قیمت مرغ رو ندیدی آقای کارشناس!!!!! بیش از یکسال از عمر دولت دارد میگذره و در حوزه مسکن خود دولت بکش بکش در خصوص واگذاری زمین دارد!!!! بالاخره باید توجه و راهبرد اقتصادی جدی برای مردم طرح ریزی کرد.
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    شما اون وقتی که جنگ ترکیبی رو run کردن کجا بودی؟ اون موقه ای که دائما اعتراض کردیم که آقا صدا و سیما و رسانه ها دارن مسیر رو اشتباه میرن این آقایونی که ذره ای درک و شعور اجتماعی امنیتی نداشتن ، فقط حرف مفت زدن. کسی میتونه از مواجه ترکیبی حرف بزنه که جنگ ترکیبی رو درک کرده باشه.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 1
    اقای مهدیان تجربه 44 ساله این نظام ثابت کرده که حتی اگر یک نفر اغتشاش گر در این اعتراضات نباشد باز هم هیچ اعتراضی منجر به اقدام مثبت مسئولین نخواهد شد
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 1
    همینجوربشینین ....دست رو دست بذارین.....تحلیل بدین....به امیداینکه یه روزبالاخره آخرین نفر مردم ازاوباش جداشود..!!!!!!!! از اونطرف هم تروریست های وحشی باخیال راحت از دست بسته بودن نیروهای نظامی وانتظامی مشغول قتل عام وتخریب و اغتشاش باشن....!!!!!
  • ق/۱ IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 1
    بنام خدا ! تا ندانیم با چه پدیده ای مواجهیم،هر گونه تصمیم گیری و اقدام، شایسته و بجا نخواهدبود،هر فرد در ساحت ظاهری دنیا و حوادث روزمره، سالی یک یا ۲بار امتحان میشود،اما همین فرد در طول عمر خود یک یا ۲ بار ازلحاظ روانی و روحانی دچارتحول خواهد شد_ هر دوره تحولساز برای جامعه معال ۳۰۹ سال عادی خواهد بود(اصحاب کهف همان پنجتن آل عبا یا اهل کساء هستند که تأثیرات آن در نهاد بشری بصورت وجدان یا فطرت پاک انسانی یاد میشود). آنچه آسترولوژیستها میگویند صرفا جنبه تلقینی دارد و القائات شیطانیست،حقیقت و اصل این تحولات در علم جفر نهفته که از دسترس افراد ناباب خارج است.در هر ۳۰۹ سال که جامعه دستخوش تحول میشوند،یک منادی در آسمان همه ارواح بشر را دعوت به مناسک حج و طواف فطرت پاک الهی میکند(حج/۲۷) و در آیه [[حج/۲۸ _ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ ﻛﻪ ﺣﺞ ﭼﻪ ﻓﺎﻳﺪﻩ‌ﻫﺎی ﺳﺮﺷﺎﺭی ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ‌ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍی ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ، ﻭﻗﺖ ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ‌ﻛﺮﺩﻥِ ﺩﺍم‌ﻫﺎی ﺯﺑﺎﻥ‌ﺑﺴﺘﻪ‌ﺍی ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﺯی‌ﺷﺎﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﻧﺎم ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺒﺮﻧﺪ. ﺁﻥ‌ﻭﻗﺖ، ﺍﻋﻠﺎم ﻛﻦ: «ﺍﺯ ﮔﻮﺷﺖ‌ﻫﺎی ﻗﺮﺑﺎﻧﻲ ﺑﺨﻮﺭﻳﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪﺍﻥ ﻓﻘﻴﺮ ﻫﻢ ﺑﺪﻫﻴﺪ.» ]] تأویل بمعنای حقیقت آیات شریف است و برداشتهای شخصی متشابهات هستند که به درجات ایمان بستگی دارد،در افراد پست و لئیم برداشتها کفرآمیز و تحت القائات شیطانی صورت میگیرد. تأویل آیه حج/۲۸ اینگونه است: تحول در جامعه که هر۳۰۹ سال اتفاق می افتد منافعی دارد که نفوس پاک شده یا شیطان در آن اثر کرده و جزءاتباع شیطان خواند بود (نفس تزکیه شده= گوسفند/شتر/گاو یا گوساله که از نعمتهای خداوند است ”صراط الذین انعمت علیهم“ در مقابل ”مغضوبین و ضالین“ که نفس حرام گوشت همچون سگ و خوک یا میمون خواهند داشت).در این حج روحانی بشر نیت میکند از میقات و مشرب خود احرام میبندد،فارغ از زن و مرد بودن طواف مردان و زنان انجام داده یعنی در این سیر و سلوک از الهامات رحمانی استقبال و از القائات شیطانی خود را حفظ میکنند تا هفت آسمان را بپیمایند و به حقیقت برسند،موهای خود را میتراشند،هوای نفس و آرزوهای ناصواب را از خود دورمیکنند،نفس تزکیه شده(حلال ) خود را در راه خدا قربانی میکنند و در راه سعادت جامعه بکار میگیرند.
  • ق/۲ IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    «تعرف الاشیاء بأضدادها» از آنجا که موضوعات با ضد آن شناخته میشوند سیر و سلوک و طواف شیاطین را بررسی کنیم! در دوره معاصر بعضی افراد پست با نیت حرام دعوت شیطان را پذیرفتند، در میقات سفارت دجال احرام بسته، در راه رسیدن به نفسانیات شیطانی مو تراشیدند تا نماد شیطان را طواف کنند. عکس العمل و واکنش مسخ شدگان داعشی در عرصه سیاست، دانشگاه،اقتصاد و بازار یا داعشی کف خیابان همگی از روی ترس شدید است،لذا مثل لخها پر و بال بهم میسایند تا یگدیگر را تهییج کنند تا قوت قلبشان باشد،مسئول زیرک چه در عرصه بین الملل و چه کف خیابان از اجتماع آنها و پر و بال ساییدنشان جلوگیری میکند و تک تک بداخل گونی میفرستد.(لازم بذکر است که این مبحث نمیتواند مورد سوء استفاده دجال غربی/عبری/عربی واقع شود چرا که،فرصت بازگشت از آنها سلب شده و فقط نابودشان را تسریع میکند (بایگانی راکد عالم خلقت=جهنم مادی در معاد جسمانی= زندگی در کالبد حیوانات تا روز محشر).
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 2
    امثال شما ، معترضان دانشگاه شریف(فحاشان و رکیک گویان را) و تهران را اوباش لقب میدهید؟! پزشکان معترض را ارازل و اوباش خواندید! مگر کشور چقدر اوباش دارد؟
    • مهدی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      اصولاً اوباش تعدادشون کمه و هیاهوشون خیلی زیاد.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 1
    باید به جنگ رسانه ای دشمن رفت وآن راازکار انداخت متاسفانه دولت هایی در ایران سرکار آمدن ورفتن که دغدغه مقابله با رسانه ها وفضای مجازی دشمنان نداشتند
  • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    2 0
    اگر مردش هستید بسم الله!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس