کد خبر 1432093
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
گوشی مینیاتوری Jelly 2E یونی‌هرتز با اندروید ۱۲ و نمایشگر ۳ اینچی معرفی شد

یونی‌هرتز (Unihertz) از گوشی هوشمند مینیاتوری جدید خود موسوم به Jelly ۲E با صفحه‌نمایش ۳ اینچی، اندروید ۱۲ و وزن ۱۱۰ گرم رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، یونی‌هرتز در ماه می گوشی کوچکی به‌نام Titan Slim معرفی کرده بود و اکنون از Jelly ۲E به‌عنوان نسخه‌ی جدید Jelly ۲ رونمایی کرده است؛ محصولی که گفته می‌شود ابعادی درحد یک کارت اعتباری دارد و از زبان طراحی نسل قبلی خود استفاده می‌کند.

گوشی مینیاتوری Jelly ۲E یونی‌هرتز +عکس

براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی یونی‌هرتز، ازجمله تفاوت‌های میان Jelly ۲E با مدل قبلی این گوشی، ارتقای سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه از اندروید ۱۱ به اندروید ۱۲ است. متأسفانه این شرکت قابلیت NFC را از گوشی مینیاتوری جدید خود حذف کرده و میزان رم را از ۶ گیگابایت به ۴ گیگابایت کاهش داده است. یونی‌هرتز همچنین به‌جای استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی Jelly ۲، از حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی درمدل جدید این دستگاه بهره گرفته است. بااین‌حال، Jelly ۲E اکنون از صفحه‌نمایش ۳ اینچی بهره می‌برد، از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و وزن آن ۱۱۰ گرم است. این محصول همچنین مثل نسخه‌ی قبلی خود از باتری ۲۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی استفاده می‌کند.

گوشی مینیاتوری Jelly ۲E یونی‌هرتز +عکس

قلب تپنده‌ی Jelly ۲E یونی‌هرتز، تراشه‌ی Helio A۲۲ مدیاتک است که می‌توان آن را یک تراشه‌ی اقتصادی محسوب کرد. این سیستم-روی-چیپ از ۴ هسته‌ی پردازشی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰ بهره می‌برد که با فرایند ۱۶ نانومتری تولید شده است. متأسفانه قدرت عملکرد این تراشه نسبت به Helio P۶۰ که در Jelly ۲ شاهد استفاده از آن بودیم، حدود ۵۰ درصد کم‌تر است. درحالی‌حاضر یونی‌هرتز گوشی مینیاتوری جدید خود را با ۲۰ دلار تخفیف به‌فروش می‌رساند و پس‌از پایان دوره‌ی تخفیفی قیمت آن ۱۷۰ دلار خواهد بود.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس