کد خبر 1431805
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
گوشی هواوی

نوا Y۶۱ گوشی اقتصادی جدید هواوی با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و وای‌فای ۴ است که در پنل پشتی از دوربین‌هایی با چینش مشابه آیفون‌های پرو استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، هواوی جدیدترین عضو گوشی‌های اقتصادی سری Nova را معرفی کرد. نوا Y۶۱ که روی وب‌سایت بین‌المللی هواوی دیده شده است، صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی جدید هواوی نیز درون بریدگی قطره‌ای‌شکل قرار گرفته است.


هواوی نوا Y۶۱ در پنل پشتی از سه دوربین با چینش بسیار آشنا استفاده می‌کند. دوربین اصلی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/۱.۸ و دوربین دوم به حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو مجهز است. دوربین سوم نیز وظیفه‌ی عمق‌سنجی صحنه‌ها را انجام می‌دهد.
 

مشخصات گوشی هواوی نوا Y۶۱ +عکس



هواوی می‌گوید گوشی اقتصادی جدیدش پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای دارد؛ اما به نام دقیق تراشه اشاره نکرده است. هواوی نوا Y۶۱ از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. این گوشی با سیستم‌عامل EMUI ۱۲ عرضه خواهد شد.

نوا Y۶۱ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۲٫۵ وات ازطریق درگاه USB-C بهره می‌برد. همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت، مدل جدید گوشی‌های سری نوا از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی مجهز به وای‌فای ۴ است.
 

مشخصات گوشی هواوی نوا Y۶۱ +عکس



هواوی نوا Y۶۱ در رنگ‌های آبی و سبز و مشکی دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی مشخص نشده است.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس