کد خبر 1431496
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
جام جهانی محل درخشش دوباره هازارد؟

مهاجم پیشین چلسی امیدوار است در جام جهانی بتواند در زمین ثابت کند که هنوز در بالاترین سطح است.

به گزارش مشرق، ادن هازارد در چهارمین فصل حضور خود در رئال مادرید به دنبال تثبیت خود است. او از سال ۲۰۱۹ در رئال مادرید است ولی نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. 

هازارد با ۱۱۰ گل در ۳۵۲ بازی در چلسی درخشید اما توانایی گلزنی او در مادرید به صفر رسید. این ملی پوش بلژیکی در چهار سالی که در کنار آنچلوتی بوده به دلیل مصدومیت کیفیت خود را نشان نداده است.

بازیکن رئال مادرید در گفت‌وگو با فیفا درباره این مصدومیت‌های خود گفت:  شرایط برای من واقعا پیچیده بود. چیزهای زیادی در این مصدومیت‌ها دخیل بود اما اکنون همه چیز به حالت عادی بازگشته است. امیدوارم بتوانم در زمین نشان دهم که هنوز در بالاترین سطح هستم.

علاوه بر این، او هم‌چنین در مورد نقش خود در تیم ملی بلژیک در جام جهانی صحبت کرد و گفت: فکر می‌کنم باید سطح بازی خود را بالا ببرم. سعی می‌کنم بهتر از چهار سال قبل کار کنم. کار سختی خواهد بود اما من خوش شانس هستم که کاپیتان یک تیم بزرگ و یک کشور بزرگ هستم بنابراین ما موظفیم بزرگ فکر کنیم. ما قرار است با سه تیم بزرگ کرواسی، مراکش و کانادا در دور گروهی بازی کنیم. همه از قبل می دانند که کرواسی بازیکنان بزرگی دارد. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که هر روز با لوکا مودریچ کاپیتان آنها بازی می کنم. آن‌ها بازیکن بسیار خوبی دارند. کرواسی تیم خوبی است که چهار سال پیش به فینال رسید. ما کانادا و مراکش را آنقدرها نمی‌شناسیم اما زمان برای کشف آن‌ها وجود دارد. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی مانند حکیم زیاش دارند.

او در پایان گفت:  کانادا نیز بازیکنان خوبی مانند جاناتان دیوید دارد. من شخصا او را نمی‌شناسم اما او را دنبال می‌کنم زیرا او در لیل است، باشگاهی که در آن بازی کردم. بازی در برابر حریفانی از قاره‌های دیگر که ما نمی‌شناسیم همیشه لذت بخش است. من دوست دارم شیوه بازی و طرز تفکر آن‌ها را کشف کنم و این زیبایی جام جهانی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس