تصور بلژیک بدون لوکاکو در جام‌جهانی مشکل است

سرمربی تیم ملی بلژیک در واکنش به مصدومیت تازه روملو لوکاکو گفت که این بازیکن در تیمش غیرقابل جایگزین است.

به گزارش مشرق، وضعیت روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک برای حضور در جام‌جهانی قطر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لوکاکو که با مصدومیت همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کرد، به تازگی پس از دو ماه دوری از میادین بازگشته بود اما با یک آسیب‌دیدگی تازه روبرو شده است.

باشگاه اینترمیلان روز دوشنبه تایید کرد که لوکاکو دچار کشیدگی در همسترینگ چپ شده است و این هفته تحت نظر خواهد بود تا از شدت این مشکل مطمئن شود.

این بازیکن ۲۹ ساله هفته گذشته به میادین بازگشت و در پیروزی ۴-۰ مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و همچنین در پیروزی ۳-۰ سری آ مقابل سمپدوریا در روز شنبه روی نیمکت قرار گرفت.

تصور بلژیک بدون لوکاکو در جام‌جهانی مشکل است

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک معتقد است غیبت روملو لوکاکو در جام جهانی، تیمش را مجبور می‌کند تا شیوه بازی خود را تغییر دهد، اما مقامات تیم تایید کردند که غیبت این مهاجم در جام‌جهانی قطعی نیست. بدون او، بلژیکی‌ها به طور بالقوه نیاز به بازسازی خط میانی و خط حمله خود دارند.

مارتینز هفته گذشته در مورد اهمیت لوکاکو در تیمش و نحوه پوشش تعدادی از پست‌های حمله در تیم صحبت کرد.

مارتینز به Nieuwsblad گفت: در شیاطین سرخ، او غیرقابل جایگزین است. هر تیم ملی بازیکنان غیرقابل جایگزینی دارد. به آرژانتین با لئو مسی نگاه کنید، کرواسی با لوکا مودریچ، بروزوویچ و کواچیچ، اسپانیا و آلمان نیز چنین بازیکنانی دارند. کورتوا، دی‌بروین و لوکاکو نیز چنین جایگاهی در بلژیک دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس