کد خبر 1431376
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰
گوشی اقتصادی HTC Wildfire E Plus معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که HTC گوشی اقتصادی Wildfire E Plus را با باتری پنج هزار و ۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و قیمت ۱۳۰ دلار معرفی کرد.

به گزارش مشرق، HTC اکنون در فهرست تولیدکنندگان بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند قرار ندارد، اما این شرکت هر چند ماه یک بار، گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند. HTC در ادامه مسیر خود امروز یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه به نام Wildfire E Plus معرفی کرده است. این محصول در واقع یک گوشی رده‌پایین است زیرا HTC همیشه دستگاه‌های اقتصادی خود را با این نام وارد بازار کرده است.

گوشی اقتصادی جدید HTC معرفی شد +عکس

گوشی هوشمند Wildfire E Plus از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6739 بهره می‌برد و به دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است؛ از درگاه کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

گوشی اقتصادی جدید HTC معرفی شد +عکس

سیستم دوربین دوگانه گوشی Wildfire E Plus شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی می‌شود. این محصول همچنین به دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی مجهز شده است و از حسگر اثرانگشت نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه Wildfire E Plus می‌توان به باتری بزرگ پنج هزار و ۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات اشاره کرد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل Android Go12 عرضه می‌شود.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس