کد خبر 1431189
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
ردمی

شیائومی روی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ کار می‌کند که طبق گیک‌بنچ، تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G و ۸ گیگابایت رم دارد.

به گزارش مشرق، ردمی، زیرمجموعه شیائومی روی یک گوشی هوشمند جدید از سری نوت کار می‌کند که ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ نام دارد. حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ حضور پیدا کرده که برخی مشخصات آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند پیش از این موفق به کسب تاییدیه FCC و EEC و در گوگل پلی کنسول هم رویت شده بود. اما حالا به لطف گیک‌بنچ می‌توانیم به عملکرد و برخی مشخصات فنی آن پی ببریم.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در گیک‌بنچ

این گوشی هوشمند با شماره مدل ۲۲۰۹۱۱۶AG در دیتابیس گیک‌بنچ حاضر شده است. این دستگاه از یک چیپست ۸ هسته‌ای کوالکام بهره می‌برد که توسط ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این تراشه با توجه به اسم رمز Sweet برای مادربرد، اسنپدراگون ۷۳۲G است.

مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو

اسنپدراگون ۷۳۲G یک تراشه میان‌رده با لیتوگرافی ۸ نانومتری است که از دو هسته Cortex-A۷۶ با فرکانس ۲.۳۰ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A۵۵ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه در گوگل پلی کنسول با چیپست قدیمی اسنپدراگون ۷۱۲ رویت شده بود.

گوشی هوشمند حاضر در گیک‌بنچ به اندروید ۱۱ مجهز شده، اما انتظار داریم در زمان عرضه اندروید ۱۲ یا حتی ۱۳ داشته باشد. ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در این بنچمارک در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۵۶۱ و ۱۷۹۸ را کسب کرده است. متاسفانه گیک‌بنچ مشخصات بیشتری از این دستگاه ارائه نمی‌کند.

در حالی ردمی روی مدل ۲۰۲۳ گوشی نوت ۱۱ پرو کار می‌کند که همین چند روز پیش از گوشی‌های سری نوت ۱۲ برای بازار چین رونمایی کرد. این خانواده شامل ۴ گوشی می‌شود که البته یکی از آن‌ها نسخه ویژه ردمی نوت ۱۲ پرو با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۱۰ واتی است. انتظار داریم نسخه جهانی این گوشی‌های هوشمند اوایل سال آینده میلادی معرفی شوند.

منبع:دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس