کد خبر 1431319
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
شمار جانباختگان ریزش پل در هند از ۹۰ نفر گذشت

شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، حدود ۵۰۰ نفر بر روی پل هنگام فروریختن آن بودند که گمان می رود ۱۰۰ نفر همچنان زیر آب گیر افتاده هستند و جستجو برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد و تیم ویژه ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

براساس این گزارش، پل معلق در ۲۰۰ کیلومتری احمدآباد شهر موربی در ساعت ۶:۴۲ عصر یکشنبه زمانی که حدود ۵۰۰ نفر برای انجام برخی مناسک مذهبی روی آن جمع شده بودند، فروریخت.

عملیات امداد و نجات تا اواخر شب ادامه خواهد داشت و پنج تیم از نیروهای ملی واکنش به بلایا یا NDRF به محل رسیده اند همچنین ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی هند نیز وارد عمل شده اند.

پل کابلی در شهر موربی با قدمتی نزدیک به ۱۵۰ سال و یک محل گردشگری محبوب به مدت هفت ماه به دلیل نوسازی بسته بود تا در ۲۶ اکتبر سال نو گجراتی برای عموم بازگشایی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    5 0
    بارانداز! : تقصیر جمهوری اسلامیه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    نظر بیگانه ها: ....کار خودشونه !!!!!!!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    کشته های کره وهند کار خودشونه تو ایران.بعضیا خیلی باهوشن سری میفهمن کار خودشونه .چرا کشورای دیگه باهوش نیستن که هر اتفاقی توکشورشون پیش میاد بگن کارخودشونه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس