کد خبر 1431176
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ماوس تاشو

ماوس تاشویی از جنس چرم گیاهی با قطر حدود ۴.۵ میلیمتر ابداع شده که تا می شود و مجهز به باتری۵۰۰ میلی آمپری است.

به گزارش مشرق، هم اکنون ماوس های کوچک و جمع وجور زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آنها را می توان تا کرد. آنها به طور معمول کوچک تر از ماوس های معمول هستند و استفاده از آنها نیز سخت تر است.

در این میان یک ماوس به نام «Air.0» ابداع شده که در اندازه واقعی و با الهام از اریگامی ساخته شده است. این ماوس با بلوتوث به رایانه متصل می شود و پس از استفاده می توان آن را تا کرد.

ماوس تاشو با قطر ۴.۵ میلیمتر ساخته شد +عکس

هوراس لام طراح محصول هنگ کنگی این ماوس را ابداع کرده که هم اکنون در وب سایت کیک استارتر برای جمع آوری سرمایه اولیه ارائه شده است. وزن ماوس ۴۰ گرم و پس از باز شدن، قطر آن حدود ۴.۵ میلیمتر است. البته در نقطه ای که حسگر مادون سرخ نصب شده قطر ابزار به ۱۰ میلیمتر می رسد.

ماوس تاشو با قطر ۴.۵ میلیمتر ساخته شد +عکس

برای تبدیل این ماوس به حالت سه بعدی قابل استفاده، کافی است کاربر آن را تا کند تا دوطرفش را به وسیله یک اتصال دهنده مغناطیسی کنارهم نگه داشته شوند.

«Air.0» پس از تا کردن می توان مانند یک ماوس عادی به کاربرد به طوریکه کلیدهای مکانیکی چپ و راست در هر طرف و دکمه اسکرول نیز وسط ماوس قرار دارد. جنس ماوس از چرم گیاهی ضد آب است هرچند گوشه های آن از جنس پلاستیک سخت ساخته شد اند که سبب می شود راحت تر روی سطوحی مانند میز حرکت کند.

ماوس تاشو با قطر ۴.۵ میلیمتر ساخته شد +عکس

یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰ میلی آمپری نیز در ماوس وجود دارد که یک بار شارژ آن برای ۳ ماه استفاده کافی است. در کنار این موارد باید اشاره کرد سرعت ردیابی آن ۷۶۲ میلیمتر به ازای هر ثانیه است و می توان از آن برای رایانه های اپل، اندروید و ویندوز استفاده کرد.

ماوس تاشو با قطر ۴.۵ میلیمتر ساخته شد +عکس

منبع:نیواطلس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس