کد خبر 1430789
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش مشرق، محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود با عنوان کشکول نوشت:

پیشنهاد می کنم نبینید؛ فیلم منتشر شده از شکنجه شهید علی وردی تماشایی نیست. در واقع این سطح از شقاوت و ددمنشی باور کردنی نیست. بی رحمانه خواستند به مقدساتش توهین کند؛اما این طلبه ۲۱ ساله مقاومت کرد. به همین جرم او را زیر لگد و دشنه و چاقو دوره کردند، زمین گیر کردند و غریبانه کشتند. در تاریخ بماند که برای هوسرانی و هرزگی خون ها ریختند.

روضه خوان می گفت ای کاش هرآنچه از کربلا گفتند و نوشتند دروغ باشد. اما اگر نمی از یمی از آن سبعیت به داعشی های وطنی رسیده باشد قتلگاه، حقیقت است. در معنوی ترین لحظات و پاک ترین مکان ها، دختر سه ساله را یتیم کردند و چادرها را خون آلود کردند و نمازگزارهای بی گناه را به مسلخ بردند. بعد از چند روز به ارتین خبر دادند که خانواده اش شهید شده و او هنوز معنی شهادت را نمی داند و دنبال مادر است. ما تاب دیدن چند لحظه از فیلم آرمان عزیز را نداریم و با این وصف امان از دل زینب. این داعشی های مزدور و وطنی از همان طائفه سفاک اند.

اما چهار گروه مخاطب اند:

یکم. نسل ما ندیده و شاید فراموش کرده است. این دست جنایت ها از منافقین آشناست و باسابقه. از طالب طاهری جوان ۱۶ ساله با اتوی داغ اعتراف گرفتند و محسن میرجلیلی را با هویه سوزان در حمام برهنه کردند. پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند. این جریان فاسد و خونخوار هنوز زنده است و به انواع نام ها و نشان ها یک روز در نقاب سلیطه ای چون علینژاد و یک روز در شمایل آدمکشی چون اسماعیلیون و غیره با پول مستقیم گاوشیرده ای چون عربستان و دستور سرویس های جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی خون میریزند. حساب این جریان جدا. از سرحلقه اوباش جهانی تا مزدورهای رسانه ای و تا اجیرشده های داخلی در این جنایات سهیم اند؛ انشالله به وقتش.

دوم. کسانی که از سر هیجان، جاهلانه و غافلانه زمینه ریخته شدن این خون ها را فراهم کردند به قدر خود سهم دارند. همه فحاشی ها و اباحه گری ها زمینه ساز جنایت داعش های وطنی است. همه آنها که اعتراض این مردم را به انحراف کشیدند تا صدای دغدغه مندان داخلی در هیاهوی بی اخلاقی ها و بی حیایی ها شنیده نشود و سنگ زدند و آتش کشیدند، در این داغ های سنگین سهم دارند. در دنیا محاکمه نشوند در آخرت برای همه بددهنی ها وفریاد کشیدن های شبانه و سوت و بوق و لایک و شیر کردن ها باید تقاص پس دهند. ای کاش توبه کنند و جبران.

سوم. آنها که وسط نشستند باید بدانند که هم از آخور و توبره خوردن برای دوران نفاق و فتنه است. این سفره بزودی جمع می شود که البته شده است. در روزگار روشنی حق وباطل هرکس در میانه میدان به اسم اصلاح طلبی و اعتدالگری و عدالتخواهی و سلبریتی و غیره بماند تا کاسبی کند، با لگد واقعیت بیدار می شود.

رسما با سکوت و به اسم پرهیز از دوقطبی سازی به جریان آشوب و آدم کشی دمیدند؛ دوقطبی سازی را هم نفهمیدند. دو قطبی سازی وقتی مذموم است که موهوم و خیالی باشد، وقتی نادرست است که حق وباطل روشن نباشد. نه اینکه حق را کتمان کنیم تا دوقطبی نشود؛ که اگر چنین باشد در تمام تاریخ انبیا و اولیا و امام و رهبری در حال دوقطبی سازی بودند.  دوقطبی حق و باطل، دوقطبی اسلام آمریکائی و اسلام محمدی و دوقطبی مستضعفین و مستکبرین از ازل تا ابد جاری است و دوقطبی انقلاب و ضدانقلاب خلاصه تمام دوقطبی های بحق روزگار ماست.

چهارم. مسوولینی که سالها حکمرانی مجازی را رها کردند نیز مخاطب این خون ها هستند. امروز چشم باز کنند و ببینند به اسم آزادی رسانه ای چه دیکتاتوری عمیق و تودرتویی فراهم کردند. حتی اجازه نمی دهند خبر حمله ددمنشانه داعش به گوش مردم برسد. همان را هم نعل وارونه روایت می کنند که "کار خودشونه". امروز اینستاگرام اسم آرتین و ارشام را هم محدود کرده است. آنها که نفهمیدند جامعه شبکه ای پلتفرم ها، فراتر از رسانه، ابزار جدید هویت سازی و قدرت سازی است انشالله با این خون های به ناحق ریخته بیدار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    66 0
    یا اباعبدالله الحسین
  • TR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    54 0
    لعنت بر اغتشاشگران داعشی وحشی
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      3 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    50 1
    فیلم دیدم اعصابم بهم ریخت بخدا باید اینارو گردن زد
    • ! IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 42
      الآن فرق تو با داعش و آل سعود چیه! لطفا احساساتت رو نزد خودت نگهدار نیازی به کامنت کردن و جار زدنش نیست.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      33 0
      شما وکیل مدافع این داعشی ها و تروریست ها شدی عجیب نیست اینا آنقدر وحشیانه جنایت می کنن چون امثال شما جاهل ها مدافعشون هستید اصلا بیا برای ما داعش و معنی کن ببینیم اونا بکشن عیبی نداره اما وقتی بخواهی انتقام خون رو بگیری می شی داعش خیلی نادانی
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      32 0
      مجازات قاتل اونهم از نوع داعشی اش فقط مرگ است ولاغیر
    • نادر IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 115
      گردن زدن توی روش ما نیست. میدونم خیلی ناراحتی ولی ما انتقام هم بگیریم ظلم نمیکنیم.
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 93
      من حرفمو در سه خط خیلی منطقی توضیح دادم اما تو همچنان کامنت منو غیرقابل انتشار زدی و هنوز داری کامنت‌هایی که موافق گردن زدن هستند رو بعد ٣روز همچنان انتشار میدی!!! احساس نمیکنی یکم نچسب شدی! یاللعجب از افراط گرایی های شما و ترویج آن بین مردم ایران زمین. "اینم غیرقابل انتشار کن بیشتر حال کنی! مهم نیستید
  • . IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    24 0
    المائده يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ﺍﻱ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺩﻳﻨﺶ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ، ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ ﺟﻤﻌﻴﺘﻲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﺮﺻﻪ ﻣﻲ ﺁﻭﺭﺩ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﻲ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺑﺎ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺳﺨﺘﮕﻴﺮﻧﺪ، ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺟﻬﺎﺩ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻣﻠﺎﻣﺖ ﻫﻴﭻ ﻣﻠﺎﻣﺘﮕﺮﻱ ﻧﻤﻲ ﺗﺮﺳﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﻓﻀﻞ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ،ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻭﺳﻌﺖ ﺑﺨﺶ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ. (٥٤)
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    60 0
    50 روز است یک مشت سلبریتی گرين کارتی و یک مشت جوان پولدار غربگدا به بهانه مهسا امينی کشور را به آشوب کشیدند آنوقت می‌گویند مشکل آنها معیشت و اختلاس است عده ایی فرصت طلب بی غیرت به این بهانه به دنبال توجیه ابتذال و بی عفتی و بی حجابی هستند اولا بسیاری از کسانی که اختلاس کردند و به خارج از کشور فرار کردند  هیچ اعتقادی به انقلاب و شهدا و دین و حجاب ندارند ثانیاً  چرا مدعیان دروغین اعتراض به اختلاس بر عليه کشور هایی که به اختلاس گران پناه داده شعار نمی‌دهند
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    24 0
    به امید نابودی سعودی و بیشرفای وحشیه داخلی
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    23 2
    تا زمانی که این لجن زار شبکه های اجتماعی بسته نشود باید هر روز شاهد فاصله گرفتن جوانان و بیگانه شدن آنها از ارزشهای دینی و ملی باشیم که با کوچکترین تلنگری به همه ارزشها پشت پا میزنند
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    26 0
    .روحش شاد .باید برخورد جدی بشه با کسانی که این کارهای وحشیانه رو کردن.باید مثل خودشون باهاشون برخورد کرد
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    22 0
    حرام لقمه های حرام وحشی یک همنوع را به خاطر فحش ندادن با این روش می کشند.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 0
    خدایا خودت انتقام این طلبه ی مظلوم رو بگیر
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    دوره بزن در رو تموم شد
  • کامرانی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 0
    انصافا بخاطر غربت این طلبه ی شهید ساعتها گریه کردم
  • محمد از اصفهان IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    اللهم العن العصابه التی جاهدت الحسین و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله.... لعن الله أمهً سمعتْ بذلک فرضیتْ به......
  • مجید IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    پلیس باید تعداد یگان ویژه هاش رو زیاد کنه تا شاهد این اتفاقات نباشیم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    ان شاءالله سرزمینمان به آرامش برگردد.
  • رهگذر IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    لعنت به آشوب گران بی شرف پست تر از داعش. این بی شرفها و داعش دو روی یک سکه هستند.
  • افشار IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    ضمن تشکر از استاد مهدیان و سایت مشرق به عنوان یک طلبه ناچیز که به کوری چشم دشمنان انقلاب تا پای جان ایستاده این پرسش رو می پرسم ؛ آقایان حوزه علمیه تهران و قم وظیفه شماست که در شهادت مظلومانه این طلبه جوان و نورانی پیام بدین و مطلب بنوسید.... یک سر سوزن از استاد پناهیان یاد بگیرید و فریاد بزنید
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 0
    ... هایی که این طلبه جوان را به شهادت رساندند بدانند که خون شهید انها را رها نمیکند . انها منتظر مرگی سخت باشند
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    17 0
    خجالت می کشی بگی این ددمنشی ناشی حرام لقمه بودن اینها بوده.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    24 0
    کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    35 0
    فعلا آقایون خوابن بذار بیدار شن یه چایی بخورن تا بعد
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    88 0
    سلام فیلم را ندیدم ولی بادیدن عکس شهید دو روز است گاه و بیگاه گریه میکنم. پاکی و معصومیت در چهره اش نمایان است. خدا لعنت کند مسببانش را. من زنم و آن زنی که می‌گویند در آنجا بوده و تهییج میکرده نماد زن زندگی و آزادی است! آری آزادی در سبوعیت و جنایت آزادی در ولنگاری آزادی در قتل و غارت و این است نتیجه آزادی برآمده از دکان... لیبرالها و غربزدهها و اپوزوسیون!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس