وزیر علوم: مسئولان دانشگاه شریف برای نحوه برگزاری کلاس‌ها تصمیم می‌گیرند

وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در باره وضعیت کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با  اشاره به مطالبات دانشجویان گفت: باید سعی کنیم در حد توان شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان بتوانند در پیشرفت علم و فناوری اثربخش تر از گذشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    راه حل تمام مشکلات ایران طرح زوج و فرد است . طرح زوج و فرد نمودن دانشگاه ها را بررسی کنید. روز های زوج آقایان حضوری ؛ خانم ها آنلاین ـــ روزهای فرد خانم ها حضوری ؛ آقایان آنلاین ـــ هفته بعد برعکس
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    راه حل شریف : 1- فارغ التحصیلان باید به مدت دو برابر مدت تحصیل در خدمت دولت باشند و اگر تصمیم به رفتن دارند باید هزینه ای که از جیب ملت ایران برای آنان پرداخت شده (30 میلیارد تومان ) بدهند و بروند. 2- دانشگاه شریف فقط مخصوص تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) شود و پذیرش با گزینش انجام دهد . و دانشجوی لیسانس نگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس