کد خبر 1429846
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

معرفی نرم افزار نوبت دهی پزشکی نوپرداز

طراحی سایت نوبت دهی سیستمی میباشد برای رزرو اینترنتی نوبت و وقت ویزیت از پزشک که بیمار بعد از مراجعه به سایت می تواند لیستی از پزشکان را ببیند که حتی می توانند این پزشک ها از درمانگاه های مختلف باشند.
بعد از انتخاب پزشک می توانند با مشاهده وقت های خالی پزشک نوبت خود را رزرو کرده و هزینه ویزیت را در سایت به صورت آنلاین بپردازد و در وقت مقرر در مطب یا درمانگاه حاضر بشوید.
این سیستم مورد استقبال پزشکان، درمانگاه ها و بیماران می باشد که نیازهای این سه دسته را برطرف می نماید. حال در ادامه توضیح بیشتر و تخصصی تری در این زمینه میدهیم.

در این مقاله به بررسی معرفی نرم افزار نوبت دهی پزشکی نوپرداز می پردازیم.

معرفی نرم افزار نوبت دهی پزشکی نوپرداز

آشنایی با پلتفرم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز

نرم افزارنوبت دهی مراکز درمانی (بیمارستان ها - کلینیک ها)، مطب ها به همراه اپلیکیشن موبایل نوبت دهی می باشد که بر اساس فریمورک اختصاصی به زبان محبوب PHP / MYSQL کدنویسی شده است و قابل نصب و استفاده در هاست های اشتراکی و اختصاصی با پیش نیازهای معمول و رایج میباشد و همچنین امکان طراحی و پیاده سازی برنامه به صورت کاملا اختصاصی و با افزودن امکانات دلخواه و مورد نظر شما امکان پذیر می باشد.

نوبت دهی آنلاین

پزشکان و درمانگاه ها می تواننذ خود را در این سایت به بیماران و کاربران معرفی کنند و روزهای خالی جهت دادن وقت ویزیت به بیماران را مشخص و قیمت ویزیت را تعیین کنند و منشی های مطب دیگر نیازی نیست به صورت سنتی و مکتوب وقت های بیماران را ثبت کنند و از سایت حتی به عنوان سیستم حسابداریشون استفاده کنند چرا که همه پرداخت ها ثبت می شود و حتی امکان گزارش گیری از پرداخت ها وجود دارد.

مشاوره آنلاین سامانه نوبت دهی

در سامانه و نرم افزار نوبت دهی نوپرداز پزشکان می توانند از طریق وب سایت و اپلیکیشن با بیماران از طریق چت نوشتاری درون برنامه با امکان ارسال عکس و فایل و صدا اقدام به مشاوره نمایند.
به اینصورت که بیمار یا کاربر پس از جستجو و پیدا کردن پزشک مورد نظر خود اقدام به درخواست مشاوره می نماید و پس از پرداخت هزینه حق مشاوره شروع به گفتگو با پزشک می نماید این امر هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت قابل انجام است. و مشاوره چند ساعت فعال است و تعیین ساعت فعال بودن مشاوره از طریق مدیریت سایت قابل تنظیم است.

و پس از پایان مشاوره هزینه با  کثر کمیسیون سایت به حساب پزشک وارد می شود. و پزشکان می توانند درخواست تسویه حساب نموده و پول بستانکاری خود را برداشت نمایند.

پرسش و پاسخ نوبت دهی

یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار نوبت دهی نوپرداز امکان پرسش و پاسخ می باشد. که کاربران می توانند در دسته بندی ایجاد شده پرسش های خود را با پرداخت هزینه حق ارسال پرسش مطرح نمایند که تعریف رایگان بودن پرسش و پاسخ و یا پولی بودن این قابلیت از طریق مدیریت قابل انجام است. این پرسش ها در پنل مدیریت ثبت می شود و مدیریت پس از تایید پرسش آن را منتشر میکند.

پزشکان در حساب کاربری خود می توانند مشخص نمایند که از (همه دسته بندی ها یا دسته بندی خاصی پرسش ها برای آنها ارسال و در پنل حساب کاربری نمایش داده شود) و پرسش هایی که هنوز پاسخی به آن داده نشده را می توانند پاسخ دهند.

پس از اینکه پاسخ از طرف پزشک داده شد مبلغ کمیسیون کثر و مبلغ حق پرسش به حساب پزشک منظور می گردد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی نوپرداز

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره آنلاین نوپرداز امکانات بسیار زیادی در قسمت نوبت دهی مانند دریافت نوبت / مشاهده نوبت های من / اطلاع از جزییات نوبت و آدرس و تلفن های مطب / اطلاع از لغو نوبت / مشاوره آنلاین / مشاهده پروفایل پزشکان / جستجو پزشکان / شارژ حساب / ایجاد پروفایل و... در اختیار کاربران شما قرار میدهد. خروجی برنامه اپلیکیشن اندروید و ios می باشد.
طراحی اپلیکیشن نوبت دهی در کنار طراحی سایت پزشکی بدین دلیل مهم است که امروز استفاده کاربران از موبایل بسیار بیشتر از کامپیوتر و لپ تاپ است و با داشتن یک اپ حرفه ای به صورت پیشرفته تر عمل کرده و کاربران و یا بیماران بیشتری را به سمت مطب و یا درمانگاه خود می کشانید.

قالب های نوبت دهی نوپرداز

سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی نوپرداز در قالب های متفاوت طراحی و پیاده سازی شده است که شامل ۳ قالب انتخابی و همچنین امکان طراحی قالب اختصاصی برای آن هم وجود دارد.
سامانه نوبت دهی نوپرداز دارای بخش ها و سطح دسترسی های مختلفی میباشد مانند ( پزشک - منشی پزشک ) (درمانگاه - منشی درمانگاه) (بیمار) (مدیریت سایت) که هر کدام دسترسی های ویژه ای دارند. که در زیر امکانات آن برای شما شرح داده شده است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس