کد خبر 1429734
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
معصومی: آمریکا در همه اوزان با ایران کل کل دارد/ تیلور به سبک ایرانی یزدانی را می برد

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: آمریکایی ها در همه وزن ها با ایران کل کل دارند و گاهی هم برتر از کشتی گیران کشورمان هستند.

به گزارش مشرق، فردین معصومی در خصوص رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان اظهار داشت: مسابقات امیدهای جهان همیشه برای قرار گرفتن کشتی گیران بزرگسال در کنار کشتی گیران جوان است و چند سالی هم بود که از کشتی امیدهای جهان خبری نبود و بعد از برگزاری این مسابقات می توانم بگویم که اتفاق خوبی افتاد، چرا که این مسابقات باعث می شود تا کشتی گیرانی که پشت خط ماندند ظهور کنند و به دنیای کشتی معرفی شوند. این مسابقات یکی از بزرگترین فرصت هایی است که در اختیار جوانان گذاشته می شود تا خود را نشان دهند.

وی در خصوص قهرمانی امیررضا معصومی هم عنوان کرد: امیررضا یک هدفی را دنبال می کند که هدف بسیار بزرگی است و اگر واقعیت را بگویم گرفتن مدال در این رقابت ها راه را برای او هموار می کند، اما اگر در این رقابت ها هم مدالی کسب نمی کرد باز هم تأثیر خیلی زیادی بر هدف او ندارد. ولی این مدال هم انگیزه مضاعف به او می دهد تا هدفی که دارد را بهتر دنبال کند و برسد به نقطه ای که خودش به دنبال آن است.

بیشتر بخوانید:

تیلور چگونه یزدانی را غافلگیر کرد؟

معصومی افزود: ما در این رقابت ها تیم بسیار خوبی داشتیم و می توانستیم قهرمان شویم، اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد این قهرمانی از دست رفت. تیم ملی باید برگردد و ابعاد این اتفاق در فدراسیون کشتی بررسی شود. سجاد غلامی هم درباره اتفاقی که افتاد بچگی کرده است. او باید بیشتر از هر زمانی شرایط خود را درک می کرد و واقعا نمی دانم چه بگویم. هم خود را از مدال محروم کرد و هم قهرمانی را از ایران گرفت. به هر شکل امیدوارم با هدایت و عملکرد خوب کشتی گیران تیم خوبی را در المپیک پاریس داشته باشیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان عنوان کرد: آمریکایی ها چندسالی است با ما رقیب هستند در گذشته آمریکا در همه وزن ها رقیب ایران نبوده، ولی امروز می بینیم که آمریکایی ها در همه وزن ها با ایرانی ها کل کل دارند و گاهی در بعضی از وزن ها هم برتر از ما هستند. من فکر می‌کنم آمریکایی ها کشتی ایران را به خوبی آنالیز کردند و با کشتی ایرانی کشتی گیران ما را می برند. در واقعا به کشتی ایران روی آوردند و با زیر گرفتن برابر کشتی گیران کشورمان به پیروزی می رسند. کشتی ایران در دنیا به زیر گیری معروف است و این خیلی برای ما بد است که به سبک کشتی ایرانی نتایج را واگذار کنیم. دقیقا کاری که دیوید تیلور کرد و توانست حسن یزدانی را ببرد. ایران در هر شرایط سرتر از آمریکا است و در مسابقات جام جهانی پیش رو هم قطعا ایران با کشتی گیران جوان در این رقابت ها حضور خواهد داشت که امیدوارم بهترین نتایج را در این رقابت ها بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس