کد خبر 1429703
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
«محمود بیگلر» سرپرست سازمان غذا و دارو شد

وزیر بهداشت با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

به گزارش مشرق از وبدا، در حکم بهرام عین اللهی خطاب به بیگلر آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. لذا باتوجه به استعفای جناب آقای دکتر بهرام دارایی، نظر به تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان غذا و دارو» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.  

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بیگلر سوابقی از جمله معاونت توسعه و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو، ریاست پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت توسعه و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضویت در هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی البرز را در کارنامه دارد.

بهرام دارایی نیز هشتم آبان ۱۴۰۰ با حکم وزیر بهداشت به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس