کد خبر 1429229
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

ساخت مهر فوری برای اغلب کارفرمایان بسیار پر اهمیت است. کمبود زمان، مشاهده نتیجه در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن و ایجاد تغییرات در صورت لزوم، از جمله دلایلی است که آنها را به سفارش ساخت مهر فوری ترغیب می کند.

مهر همچون امضا گویای اعتبار و هویت یک شخص، سازمان، شرکت یا کارخانه می باشد. این مهر در اکثر مواقع حامل برند و نام یک سازمان یا شخص است. بنابراین انتخاب طرح و کیفیت ساخت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیار اتفاق افتاده است که یک برگ کاغذ، یک نامه یا معرفی نامه به دلیل نداشتن مهر فاقد اعتبار و ارزش بوده است. لذا هر مجموعه یا سازمانی به این وسیله مهم نیاز اساسی دارد. امروزه مهرها از نظر ساخت و چگومگی کارکرد آن، در دسته های متفاوتی طبقه بندی می شوند. برای کسی که به دنبال طراحی یک مهر برای سازمان خود است، آشنایی با ویژگی هر یک از این مهرها اهمیت زیادی داشته و در انتخاب او را یاری خواهد کرد. بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی انواع مهرها

مهرها از لحاظ ظاهر، اندازه، کارکرد و نوع مواد اولیه ای که در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرند، انواع مختلفی دارند. در زمان ساخت مهر فوری ، طبق نظر کارفرما هر یک از این انواع قابل پیاده سازی هستند.

مهر ژلاتینی ساده

از جمله ساده ترین، ابتدایی ترین و ارزانترین مهر ها، مهر ژلاتینی ساده می باشند. برای استفاده از این نوع مهر همراه داشتن استامپ ضروری است. مهر ژلاتینی ساده برای افرادی که استفاده چندانی از مهر نداشته و مبلغ اندکی برای ساخت مهر فوری در نظر گرفته اند، بهترین انتخاب است.

مهر ژلاتینی اتومات یا اتوماتیک

این نوع مهر همان مهر ژلاتینی ساده است با این تفاوت که جوهر موردنیاز به همراه مهر موجود بوده و نیازی به حمل استامپ نیست. مهر ژلاتینی اتومات بسیار متداول بوده و قیمت نسبتا مناسبی دارد. ژلاتین این مهر قابل تعویض و استامپ آن قابل شارژ مجدد می باشد.

این مهر به دلیل حمل و استفاده راحت، تنوع رنگ استامپ و قیمت مناسب توسط خیلی از افراد سفارش داده می شود.

ساخت مهر فوری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

مهرهای اتوماتیک ژلاتینی و لیزری

مهر اتومات لیزری

ساخت مهر فوری برای کسانی که به دنبال کیفیت بالا و ماندگاری مادام العمر هستند از نوع اتومات لیزری یا نوری انجام می پذیرد. در تولید این مهر ها به جای ژلاتین از پلیمر استفاده می شود. طرح ها و لوگوهای حساس و بسیار ظریف با این نوع مهر به خوبی قابل اجرا می باشند. در تولید این مهر از جوهر رنگی با تنوع رنگ بالا یا ترکیبی از چند رنگ نیز استفاده می شود.  

مهر اتومات برجسته

در ساخت مهر فوری اتومات برجسته، از فلز استفاده می شود. این مهر ها دو طرفه بوده که در هم فرو می روند. مهر اتومات برجسته فاقد رنگ بوده و طرح برجسته خود را با فشاری که بر کاغذ وارد می کند بر جای خواهد گذاشت. این نوع مهر برای شرکت ها یا اداراتی مناسب است که برگه های قانونی معتبر صادر می کنند. امنیت و اعتبار این نوع مهر از بقیه بسیار بالاتر است.

مهر های برنجی

این مهرها کوچک و از جنس فلز برنج هستند. اغلب این مهر ها را افراد حقیقی سفارش می دهند و نام خود را بر روی آن حک می کنند. افرادی که از مهر خود به طور مداوم استفاده می کنند، برای راحتی بیشتر آن را شبیه انگشتر سفارش داده و در انگشت حمل می کنند.

نکات لازم در زمان سفارش ساخت مهر فوری

در زمان درخواست ساخت مهر فوری توجه به پاره ای از نکات حائز اهمیت می باشند:

  • در انتخاب طرح خود دقت نمایید. طرح یا لوگوی شما، اعتبار شماست. بنابراین برای طراحی آن زمان و سرمایه کافی در نظر بگیرید.
  • انتخاب طرح هایی با ظرافت بسیار بالا یا نوشته های ریز برای مهر مناسب نیستند. این کار خوانایی و کیفیت مهر شما را به شدت کاهش خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از ساخت مهر خود، با یک طراح یا سازنده معتبر و با تجربه مشورت نمایید.
  • نوع مهری که انتخاب می کنید بایستی متناسب با محیط کار، میزان استفاده شما از مهر، ارزش قانونی اسناد خروجی از سازمانتان و راحتی شما باشد.

ساخت مهر فوری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

تایید اسناد و مدارک قانونی با مهر برجسته

  • به منظور ساخت مهر فوری، به شرکت های تخصصی در این زمینه اعتماد کنید که دارای سابقه درخشان و تجربه بالایی در این زمینه باشند.

از آنجا که ساخت مهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است همچنین به دلیل کاربرد گسترده‌ای که مهرها در انواع کسب و کار، موسسات، شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف دارند بنابراین برای هر رسته‌ی شغل ها از جمله مهر پزشکی، مهر پرستاری ، مهر وکالت و ... می‌توان از یک مهر مخصوص استفاده کرد. در واقع در بین مهرهایی که عرضه می‌شود هر کدام از آنها در یک زمینه بیشترین کارایی را دارند. در ادامه به انواع مدل‌های مهر اشاره داریم.

ساخت مهر فوری با مهر سازی پگاه

ما به کسانی که صاحب برند، شرکت یا سازمانی هستند و به دنبال یک مجموعه تخصصی و با سابقه در زمینه ساخت مهر فوری هستند، مهر سازی پگاه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه حرفه ای، اولین فروشگاهی است که سفارش ساخت مهر فوری را از اقصی نقاط ایران به صورت آنلاین می پذیرد. مهرسازی پگاه به منظور رفاه حال کلیه کاربران و کارفرمایان خود خدمات زیر را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن ها ارائه می دهد:

  • ارائه خدمات طراحی مهر به صورت حرفه ای و زیر نظر طراحان خبره و کاربلد
  • ساخت مهر فوری با مهر سازی پگاه با بیشترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
  • فراهم ساختن امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، سریع و آسان
  • ارائه مشاوره های تخصصی به افراد در انتخاب نوع مهر و طرح
  • ارسال فوری سفارشات برای شهروندان تهرانی

باعث بسی افتخار است که مهر سازی پگاه توانسته است در طول عمر کاری خود رضایت خاطر کلیه مشتریان خود را به خوبی فراهم آورده و سفارشات را به موقع و کاملا مطابق با خواسته آنها آماده سازد. جهت ثبت سفارش به سایت مهرپگاه با آدرس mohrpegah.com مراجعه فرماید.

ساخت مهر فوری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

ساخت مهر فوری با مهر سازی پگاه


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس