.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به آیت‌الله رئیسی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برابر وظایف محوله و در راستای تقویت اتحاد و انسجام ملی و خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان امنیت، اواخر هفته گذشته با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و ضمن دلجویی مجدد از آنها، بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذیربط تأکید کرد.

جدیدترین شکایت امجد امینی

در این دیدار که در منزل پدر مهسا امینی انجام شد، امجد امینی ضمن مطرح کردن خواسته‌های خود، بر پیگیری و نظارت رئیس‌جمهور بر روند رسیدگی به حادثه درگذشت فرزندش تأکید کرد. خانواده امینی همچنین از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی مهسا شکایت داشته و خواستار پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی حادثه شدند. 

در پایان این دیدار مشاور رئیس‌جمهور ضمن ابراز همدردی عمیق خود از حادثه مذکور، بر پیگیری مطالبات خانواده امینی از مجاری ذیربط، تأکید کرد: مرحومه مهسا امینی همچون دختر خودم بوده و قطعاً به‌صورت ویژه پیگیر این مسأله خواهم بود و تمامی دغدغه‌ها و مطالب خانواده امینی را شخصاً به استحضار رئیس‌جمهور خواهم رساند. 

ماموستا کریمی پس از این دیدار گزارشی کامل از جزئیات ملاقات و گفت‌وگوی خود با خانواده امینی به رئیس‌جمهور ارائه کرده است.

پیش از این حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که در زمان حادثه فوت مهسا امینی برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده بود، به محض اطلاع از وقوع حادثه وزیر کشور را مأمور بررسی ویژه موضوع کرد و روز یکشنبه ۲۷ شهریور نیز در تماس تلفنی با خانواده امینی به آنها اطمینان داد موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهد کرد تا ابعاد آن روشن شود.  قولی که به گفته امجد امینی پدر مهسا، قوت قلبی برای خانواده او شد تا موضوع را از طریق «قانون» پیگیری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    8 0
    بی غیرتی شما ته نداره؟ این خانواده ی تجزیه طلب با دروغگویی خودشون باعث مرگ چند نفر شدن؟ ما هم بریم عضو کوموله بشیم تحویلمون می گیرید؟ دیگه دارم حالت تهوع می گیرم.
  • JP ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 0
    پررویی امجد امینی سقف داره؟جامعه رو با دروغاش اتیش زده، تازه یادش افتاده داره کجا زندگی میکنه در ضمن مشرق مادر مهسا امینی گفته دخترش پاکتر از حضرت زهرا بوده؟ واقعا حکم این زر مفت زدن چیه؟چرا هیچ کس از اول صداش در نیومد، من شنیدم شاخ و دمم زد بیرون، چرا هیچ کس تو دهن این زن نزدن
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 0
    ااااااااه توروخداانقدر دنبال این خانواده نباشید.اینابیان جواب خونهای ریخته شده جوانان مدافع امنیت روبدن.این خانواده مطرودشدنازطرف خیلی ازایرانیها.خانواده کومله امینی....
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 0
    تا میاد آتش این فتنه با خون نازنین جوانان امنیتی ما خاموش بشه حضرات بنزین میریزن روی آتش! به جای دلجویی باید از این خانواده بخواهید بدلیل دروغگویی ها و به آشوب کشیدن مملکت پاسخگو باشن.این خانواده که عالم و آدم فهمیدن به کجا وصل بودن شما حضرات هنوز نفهمیدین!! ان شاالله هرکس از هر دستی میده از هکون دست بگیره.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    8 0
    پدر خانواده امینی بسیار کذاب و دروغگو است و باعث اغتشاش در این کشور شده است .
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 0
    دقيقا چرا؟؟ احتمالا رفته به خاطر دروغ هايي كه باباش گفته ازش تشكر كنه و يه دهن كجي درست و حسابي هم نثار كنه به خانواده شهدايي كه قطعا اين يارو در ريختن خون شون شريكه. حماقت چقدر؟؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    واقعا مرگ مهسا اتفاقی بوده؟ اشاره اقای امیر عبدالهیان به حضور عناصر امنیتی بعد از انتقال مهسا به بیمارستان چی بود؟ هیچ جور نمیشه اتفاقی دونست. هرچند خانواده و خود مرحومه اطلاعی نداشتند ولی شاید در یک طرح از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده قرار گرفتن. نمیدونم الله اعلم
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 5
    هر جای دنیا بود با توجه به اینکه این حادثه در نیروی انتظامی اتفاق افتاه هرچند اتفاقی بوده دولت ضمن پذیرفتن مسئولیت یک دلجوی از خانواده متوفی میکرد و حداقل غرامت فوت مرحومه رو بر عهده میگرفت. ببینید میدونم کسی مستقیما با مهسای امینی برخوردی نداشته ولی مسئولیت بازداشت شدگان و سلامتشون با دولت هست. هرچند اتفاقی باشه و کسی مجازات مشمول مجازات نشه ولی باز هم مسئولیت با دولت هست و باید تا حدی جبران مافات کنه. مثل غرامتی که در حوادث خطای پدافندی آمریکا و ایران پرداخت کردند. هر چند خطای اتفاقی بوده ولی غرامت داره
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 3
    باباولشون کنین انقدلی لی به لالای اینا نزارین اگه اینا عقل داشتن دخترشون رو بااون وضع نمیفرستادن بره تهران
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 2
    به خاطر دختر نحسشون،وبی عقلی خانواده بیش از صد نفر کشته شدند، همه نفرینشان میکنیم
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 4
    درسته که مامورین نیروی انتظامی دلیل مرگ مرحومه امینی نبودند و ایشون به خاطر عارضه قبلی فوت کرده ولی نیروی انتظامی مسئول سلامت بازداشت شدگان هست
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    یک تندیس از مرحومه و یک تقدیر نامه برای پدرش هم می دادید جناب ماموستا تقدیم این خانواده محترم میکرد!!! جناب دولت هدف از این کارها چیه؟؟ این خانواده کم برای این کشور هزینه تراشی کرد؟ جان چند بیگاه پای این قضیه و به خاطر ادعاهای واهی اینها هدر رفت؟؟ حالا که دندان نیش این جماعت کشیده شده و همه زورشون رو زدن ولی راه به جایی نبردن شما ازشون دلجویی می کنید؟ واقعا جای تاسفه! کاش به جای این کار نماینده میفرستادید منزل شهدای مدافع امنیت و افراد بیگناهی که بی دلیل در این قضیه کشته شدند. اینها جنایتکارند لایق دیدار و دلجویی نیستند، خدا ازتون نگذره.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    تقویت اتحاد ملی و خنثی کردن توطئه های دشمنان؟ یا امیدوار کردن دشمنان و ایجاد یاس در بین مردم و خانواده های شهدای این فتنه از اجرای عدالت؟ این اطرافیان و مشاوران و معاونان را چه کسی دور و بر رئیس جمهور چیده؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    3 0
    بجای اینکه علیه این خانواده به خاطر تحریک به اغتشاش و نشر اکاذیب و افترا اعلام جرم کنید، مدام لی لی به لالاشون میذارید؟ چرا مطالبات خانواده های شهید و کشته شدگان در این غائله را که با تحریک این خانواده بپا شد، پیگیری نمی کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس